Jussi Halla-aho on sivari!
Kommentit (26)
Mutta Jussillapa on rikostuomio ja on kova pettämään vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tehnytkin jotain, kun piti puheen Ukrainassa. Häntä ei unohdeta sen jälkeen.
toisin kun eräät suunpieksijät ja alhollihyysärit.
Eikö Halla-aho juuri ole suunpieksijä, kun vaan puhuu, mutta ei uskaltautunut armeijaan.
Halla-aho tekee kaikessa toisin kuin puhuu. Vastustaa muka issslamia, mutta itsellä on monta vaimoa. Kannattaa muka tavissuomalaisten asiaa, mutta itse on ruotsinkielisen suvun kasvissyöjälapsi ja huuhaahumanisti pahimmasta päästä. Lisäksi uhoaa sotaa joka välissä, vaikka itse on sivari.
Minulla ei sinänsä ole hänen omia valintojaan vastaan mitään, mutta onhan se selvää, että mies on niin feikki kuin olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tehnytkin jotain, kun piti puheen Ukrainassa. Häntä ei unohdeta sen jälkeen.
toisin kun eräät suunpieksijät ja alhollihyysärit.
Eikö Halla-aho juuri ole suunpieksijä, kun vaan puhuu, mutta ei uskaltautunut armeijaan.
Halla-aho tekee kaikessa toisin kuin puhuu. Vastustaa muka issslamia, mutta itsellä on monta vaimoa. Kannattaa muka tavissuomalaisten asiaa, mutta itse on ruotsinkielisen suvun kasvissyöjälapsi ja huuhaahumanisti pahimmasta päästä. Lisäksi uhoaa sotaa joka välissä, vaikka itse on sivari.
Minulla ei sinänsä ole hänen omia valintojaan vastaan mitään, mutta onhan se selvää, että mies on niin feikki kuin olla voi.
Sä taidat olla nyt feikki itse. ;-)
Olen 60 + ja muuten äänestän Hallaa.
Ja kirjoitan kansalaisaloitteen poliittisten lakkojen kieltämiseksi . Pari päivää vanha aloite, linkkaaminen vie kommentin s e n shuu riin..🥱
Voitte haukkua mummoksi. Lapsia en oo tehnyt, lapsenlapsia nounou.
.
Niin muuten on, ja sivariksi jääkin! Ei hänestä tule ylipäällikköä.