Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ero tulossa

Vierailija
23.01.2024 |

Olen ollut vuoden kaukosuhteessa. Mies tekee töitä freelancerina ja viime kuukaudet kun hänellä on ollut töitä vähemmän on hän alkanut nukkumaan päivät ja valvomaan yöt. Yllättäen yhteydenpito on näinollen ollut lähes mahdotonta ja minulla on hänestä hyvin etääntynyt olo. Yleensä mies on pitänyt aktiivisesti yhteyttä, mutta nyt on kuitenkin ollut päiviä kun ei ole edes laitanut viestiä. Eilen hän oli pitkästä aikaa töissä ja soitti minulle illalla kotimatkallaan koska hänellä oli tylsää. Sanoi itse, että nyt saat jutella tunnin mun kanssa kunnes pääsen kotiin. Ihmetteli sitten kun olin kovin hiljainen ja kerroin että on vöhän hankala keksiä puhuttavaa kun on hänestä niin etääntynyt olo kun emme olo juuri olleet yhteydessä kuukauteen. Tähän hän totesi,  että hänellä on niin vaikeaa kun ei ole töitä eikä hän nyt jaksa tällaista. No, en jaksa minäkään. Minunko pitäisi olla valmiina iloisena pitämään hänelle seuraa silloin kun herralla sattuu olemaan tylsää? Tuntuu ikävältä, koska vielä reilu kuukausi sitten hän vaikutti olevan huomioonottava ja ystävällinen mies.

Kommentit (8)

1/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo edes ole mikään parisuhde, olette vain tapailleet. Jos miehellä ei ole töitä, hän voisi ihan hyvin nähdä sinua. Kun kerran aikaa on. Ei vaan huvita tarpeeksi.

itse lopettaisin tuon, pelkkää aikasi tuhlaamista.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäsiä te ootte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Eroa ja anna tilaa vastavuoroiselle rakkaudelle. Kaukosuhteet on hankalia ja vaativat panostusta yhteydenpitoon. 

Vierailija
4/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen itsekin tuolla takaraivossa tietää, että ei tästä mitään tule eikä haluakaan tulevan tuollaisen ihmisen kanssa. Mutta tuntuu silti hankalalta. Tai oikeastaan joka päivä vähän helpommalta. +35v. tuntuu että helposti alkaa katkeroitua koko ihmissuhde hommiin kun ei näköjään osaa vieläkään paremmin valita ja ottaa opiksi :s

Ap

Vierailija
5/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS ja heti!

Vierailija
6/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ollut päälle vuoden kaukosuhteessa mutta ongelmana on ollut vähän se, että kumpikaan ei haluaisi muuttaa.

Olisi mielenkiintoista tietää todennäköisyydet että miten moni oikeasti päätyy asumaan samaan paikkaan.

Kaukosuhde voi sujua ihan hyvin siihen asti kunnes jomman kumman on pakko muuttaa.

Vierailija
7/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se ensitreffit alttarilla-Mirkku viimesimmältä kaudelta? Matin muija. 

Vierailija
8/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kelpuutat jotain top 10 miehiä kun niillä ei ole  sinulle aikaa ja ne panee työmatkoilla muita naisia. Mies joka oikeesti haluaa seurustella niin järjestää aikaa naiselleen. tuo miehesi pyörittää useita naisia ja sen takia kiinnostus vähenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi