En osaa tanssia baarissa, mitään vinkkejä
Tykkään musiikista, ja baarissa aina keikutan kroppaa tuolilla tai tiskillä. Kun riittävästi juotu, haluaisin mennä tanssimaan.
Kuitenkin lavalla tunnen itseni ihan puujalaksi.
Heiluttelen vaan jalkoja eestaas ja mietin et mihin laittaisin kädet.
Kateellisena katson kun jotkut naiset tanssii niin luontevasti.
Miten se teiltä onnistuu?
Kommentit (67)
Jos on kunnolla kännissä, tanssiminen on vaikeaa. Suosittelen aloittamaan siitä, että tanssit yksin kotona katsomatta peiliin. Anna musiikin viedä. Tanssilattialla jos lähtee vertailemaan itseään muihin, niin ei varmasti onnistu. Pitää tanssia vähän niin kuin vain omaksi ilokseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kunnolla kännissä, tanssiminen on vaikeaa. Suosittelen aloittamaan siitä, että tanssit yksin kotona katsomatta peiliin. Anna musiikin viedä. Tanssilattialla jos lähtee vertailemaan itseään muihin, niin ei varmasti onnistu. Pitää tanssia vähän niin kuin vain omaksi ilokseen.
Elä höpötä. Kossupullon kumarassa kaikki on parkettien partaveitsiä.
Lisää viinaa niin turha itsekontrolli katoaa.
Kropan keikuttelu tuolilla tai tiskillä näyttää yhtä typerältä ulkopuolisen silmiin kuin se tanssilattialla hetkuttelukin eli rohkeasti vaan.
Olen myös kokeillut tanssia kotona peilin edessä mutta silti baarissa tanssiminen tuntuu vaikealta.
Ymmärrän aapeeta. Toisilta se vaan jotenkin luonnistuu
Samallailla kaikki sielä vaan heiluu eestaas
Mä osaan just ton mitä videossa eli jalkoja edestakaisin ja käsiä sama. Mut tuntuu typerältä. Ja jotenkin luonnottamalta
Vierailija kirjoitti:
Olen myös kokeillut tanssia kotona peilin edessä mutta silti baarissa tanssiminen tuntuu vaikealta.
Ymmärrän aapeeta. Toisilta se vaan jotenkin luonnistuu
Ei pidä katsoa peiliin. Siinä salaisuus. Kaikki voi oppia tanssimaan, mutta pitää löytää oma tyyli. Helpommin sanottu kuin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Mä osaan just ton mitä videossa eli jalkoja edestakaisin ja käsiä sama. Mut tuntuu typerältä. Ja jotenkin luonnottamalta
Niinhän se aluksi tuntuukin. Pitää vaan harjoitella lisää, kunnes se alkaa tulla selkäytimestä. Sitten voikin vaan irroitella. Jos ajattelee näyttävänsä typerältä, homma ei toimi.
Pitää vaan tuntee se musa. Tanssi vain sitä mikä laittaa oikeesti jalan vipattamaan.
Joidenkin on vaan parempi pysyä pois tanssilattialta, varsinkin jos on itsetunto-ongelmia.
Mä vaan heilun musiikin tahtiin kun olen juonut tarpeeksi. Itse en "osaa" tanssia baarissa selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin on vaan parempi pysyä pois tanssilattialta, varsinkin jos on itsetunto-ongelmia.
Eikä pidä, kun just päinvastoin. Kyllä sinne lattialle mahtuu monenlaista tanssijaa, ei ole keneltäkään pois.
Halloweenina pyysin tiskijukalta MJ:n Thrillerin ja vedin sitä Thriller-tanssia, mutta kukaan nainen ei lähtenyt mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Halloweenina pyysin tiskijukalta MJ:n Thrillerin ja vedin sitä Thriller-tanssia, mutta kukaan nainen ei lähtenyt mukaan.
Noloja mimmejä
Olet käsittänyt väärin. Baarissa istutetaan hiljaa pöydässä tuijottamassa lasia, josta välillä juodaan. EI siellä ole tarkoitus pitää hauskaa.