Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa tanssia baarissa, mitään vinkkejä

Vierailija
23.01.2024 |

Tykkään musiikista, ja baarissa aina keikutan kroppaa tuolilla tai tiskillä. Kun riittävästi juotu, haluaisin mennä tanssimaan.

Kuitenkin lavalla tunnen itseni ihan puujalaksi.

Heiluttelen vaan jalkoja eestaas ja mietin et mihin laittaisin kädet.

Kateellisena katson kun jotkut naiset tanssii niin luontevasti.

Miten se teiltä onnistuu?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käsittänyt väärin. Baarissa istutetaan hiljaa pöydässä tuijottamassa lasia, josta välillä juodaan. EI siellä ole tarkoitus pitää hauskaa.

Vierailija
2/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kunnolla kännissä, tanssiminen on vaikeaa. Suosittelen aloittamaan siitä, että tanssit yksin kotona katsomatta peiliin. Anna musiikin viedä. Tanssilattialla jos lähtee vertailemaan itseään muihin, niin ei varmasti onnistu. Pitää tanssia vähän niin kuin vain omaksi ilokseen. 

Vierailija
4/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kunnolla kännissä, tanssiminen on vaikeaa. Suosittelen aloittamaan siitä, että tanssit yksin kotona katsomatta peiliin. Anna musiikin viedä. Tanssilattialla jos lähtee vertailemaan itseään muihin, niin ei varmasti onnistu. Pitää tanssia vähän niin kuin vain omaksi ilokseen. 

Elä höpötä.  Kossupullon kumarassa kaikki on parkettien partaveitsiä.

Vierailija
5/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää viinaa niin turha itsekontrolli katoaa.

Vierailija
6/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropan keikuttelu tuolilla tai tiskillä näyttää yhtä typerältä ulkopuolisen silmiin kuin se tanssilattialla hetkuttelukin eli rohkeasti vaan.

Vierailija
7/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kokeillut tanssia kotona peilin edessä mutta silti baarissa tanssiminen tuntuu vaikealta.

Ymmärrän aapeeta. Toisilta se vaan jotenkin luonnistuu

Vierailija
8/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samallailla kaikki sielä vaan heiluu eestaas

Vierailija
9/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan just ton mitä videossa eli jalkoja edestakaisin ja käsiä sama. Mut tuntuu typerältä. Ja jotenkin luonnottamalta

Vierailija
10/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös kokeillut tanssia kotona peilin edessä mutta silti baarissa tanssiminen tuntuu vaikealta.

Ymmärrän aapeeta. Toisilta se vaan jotenkin luonnistuu

Ei pidä katsoa peiliin. Siinä salaisuus. Kaikki voi oppia tanssimaan, mutta pitää löytää oma tyyli. Helpommin sanottu kuin tehty.

Vierailija
11/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä osaan just ton mitä videossa eli jalkoja edestakaisin ja käsiä sama. Mut tuntuu typerältä. Ja jotenkin luonnottamalta

Niinhän se aluksi tuntuukin. Pitää vaan harjoitella lisää, kunnes se alkaa tulla selkäytimestä. Sitten voikin vaan irroitella. Jos ajattelee näyttävänsä typerältä, homma ei toimi. 

Vierailija
12/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan tuntee se musa. Tanssi vain sitä mikä laittaa oikeesti jalan vipattamaan.

Vierailija
13/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä se lähtee:

Vierailija
14/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin on vaan parempi pysyä pois tanssilattialta, varsinkin jos on itsetunto-ongelmia.

Vierailija
15/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan heilun musiikin tahtiin kun olen juonut tarpeeksi. Itse en "osaa" tanssia baarissa selvin päin. 

Vierailija
16/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin on vaan parempi pysyä pois tanssilattialta, varsinkin jos on itsetunto-ongelmia.

Eikä pidä, kun just päinvastoin. Kyllä sinne lattialle mahtuu monenlaista tanssijaa, ei ole keneltäkään pois. 

Vierailija
17/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloweenina pyysin tiskijukalta MJ:n Thrillerin ja vedin sitä Thriller-tanssia, mutta kukaan nainen ei lähtenyt mukaan.

Vierailija
18/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halloweenina pyysin tiskijukalta MJ:n Thrillerin ja vedin sitä Thriller-tanssia, mutta kukaan nainen ei lähtenyt mukaan.

Noloja mimmejä

Vierailija
19/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä mallia

Vierailija
20/67 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä helppo jammailu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi