Työnteko on kapitalistisen oravanpyöräyhteiskunnan ansa. Sitä vain rikastuttaa työnantajaa samalla kun itse kituu huonolla palkalla.
Lisäksi täällä on älyttömän kallista, hinnat nousseet palkat ei. Siispä paras ratkaisu on jättäytyä tuille muitten elättämänä.
Se ihan sama, aina löytyy työnteko-orjia jotka maksaa mun tuet.
Kommentit (30)
Meinaatko kuitenkin raahautua äänestämään Haavistoa, vai harmittaako että I S I S -naiset saavat sinulle kuuluvat tuet?
Näin on. 30 vuotta ay-liike on antanut kaikessa periksi työnantajille, mutta mikään ei vaan riitä näille. Mikä tämä työnantajien haluama rakennemuutos tarkoittaa? Orjatyötä ilman työehtoja?
Kysymys kuuluu, onko sinulle tarpeeksi elämässä sisältöä ilman työuraa? Vaikka työ ketuttaa, niin sitä kuitenkin tuntee olevansa osa jotain suurempaa kuin työttömänä. Työyhteisö on tavallaan toinen perhe, ilman sitä olisi kovin yksinäistä, kun kaikki muutoin kiireisiä.
Ala laiska luuseri sitten itse työnantajaksi.
Itseäni viehättää taloudellinen itsenäisyys ilman kelabyrokratiaa.
Työn arvoa tosin on poljettu jo liian pitkään.
Sitä se on kun eletään miesten ah niin ihanassa luomassa dystopia yhteiskunnissa jossa rikastutamme rikkaita setiä. Kiitos miehet mitä loittekaan meille <3
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu, onko sinulle tarpeeksi elämässä sisältöä ilman työuraa? Vaikka työ ketuttaa, niin sitä kuitenkin tuntee olevansa osa jotain suurempaa kuin työttömänä. Työyhteisö on tavallaan toinen perhe, ilman sitä olisi kovin yksinäistä, kun kaikki muutoin kiireisiä.
Monta vuotta työtä tehneenä voin sanoa että jotkut työyhteisöt ovat paskaa.En kyllä kaipaa niitä yhtään.
Sosialistisessa yhteiskunnassa sinulle ei annettaisi sitä vaihtoehtoa, että makaat kotona tukien varassa.
En mitenkään ymmärrä kuinka mun pomoni mua riistää. Meitä on kolme työntekijää plus johtaja itse. Se nostaa/maksaa itselleen pienempää palkkaa/tunti kuin mitä meille maksaa, ja tekee enemmän tunteja sekä kantaa kaikesta vastuun. Raha on tiukassa silläkin. En kadehdi pätkääkään, toivon että pärjättäis vähän paremmin niin olis firmalla varaa päivittää vähän työkalua. En vaan tajua miten se on riistämistä tai orjatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Sosialistisessa yhteiskunnassa sinulle ei annettaisi sitä vaihtoehtoa, että makaat kotona tukien varassa.
Tavallaan näin, mutta töissä ei kai oikein vaadittu mitään. Lähinnä lapioon nojailua verrattuna nykyiseen työelämään Suomessa.
Jokaisella on oikeus elää kelan tuilla ja olla tekemättä mitään.
Tuskin enää on mahdollisuutta palata omavaraisuuteen, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan näin, mutta töissä ei kai oikein vaadittu mitään. Lähinnä lapioon nojailua verrattuna nykyiseen työelämään Suomessa.
Et sitten ole työleireistä mitään lukenut?
Vai on kallista. Elinkustannukset ovat karkaamassa lapasesta vihersosialismin takia. Eikös se vihreä siirtymä nyt sitten olekaan kivaa? Kuuluisat ilmasto-, energia-, ja muut haittaverot maksat sinä itse kaupan kassalla asioidessasi, sähköä tai vettä käyttäessäsi. Kukaan ei tee yhtään mitään tappiolla, vaan lisää ne maksetut verot ja kustannukset asiakkansa hintoihin. =Sinä maksat. (Mystinen satuhahmo nimeltä "saastuttaja" ei maksa yhtään mitään).
Töiden ansiosta tapaan ihmisiä, olen hyödyksi ja vaurastun. En haluaisi luopua, vaikka ansiosidonnaisia korotettaisiin reippaasti.
En koe kituvani. Työ on välillä jopa ihan hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vai on kallista. Elinkustannukset ovat karkaamassa lapasesta vihersosialismin takia. Eikös se vihreä siirtymä nyt sitten olekaan kivaa? Kuuluisat ilmasto-, energia-, ja muut haittaverot maksat sinä itse kaupan kassalla asioidessasi, sähköä tai vettä käyttäessäsi. Kukaan ei tee yhtään mitään tappiolla, vaan lisää ne maksetut verot ja kustannukset asiakkansa hintoihin. =Sinä maksat. (Mystinen satuhahmo nimeltä "saastuttaja" ei maksa yhtään mitään).
Siis kauppiaat ovat vihersosialisteja?
On sinulla ajatukset.
Mutta kaikin mokomin.
Aika moni ostaa palkallaan elämänsä aikana mm. asunnon ja useamman auton, mutta ei niistä kai sitten ole mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kauppiaat ovat vihersosialisteja?
On sinulla ajatukset.
Mutta kaikin mokomin.
Et ole perehtynyt miten vihreä/puhdas siirtymä rahoitetaan? Kuvatulla tavalla, paitsi varakkaat voivat harjoittaa päästökauppaa.
Lisäksi töihin meno maksaa matkakuluissa, työnantajan pitäisi mielestäni maksaa kausikortit palkan päälle.