Lasta ei saa viedä päiväkotiin ajoissa?
Siis onko kaikissa päiväkodeissa näin että lapsen saa viedä sisään vasta kun kello lyö tasan? Eli siellä pihallako sitten odottelemme ja kytistelemme kelloa? Sain valituksen kun vein lapsen 10 vaille vaikka hoitovaraus alkoi vasta tasalta. Nämä hoitovaraukset on tehtävä aina pari viikkoa ennakkoon ja kyse ei siis siitä että päiväkoti olisi ollut kiinni vaan muita lapsia oli jo hoidossa. Tuntuu mahdottomalta olla pihassa juuri tasalta kun aamut ovat niin vaihtelevia, välillä aamut sujuu lapselta ripeämmin ja välillä ei. Olen tähän asti jättänyt tarkoituksella hätävaran.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Noi hoitajat on kyllä ihme nillittäjiä. Aina jtn pielessä. Tuot liian aikaisin tai liian myöhään ja sama iltapäivällä.
10minuuttia sinne tänne. Liikenne on aina arvaamaton, varsinkin talvella.
Samaa vallankäyttöä harrastavat lapsia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Varaat hoitoajan sille ajalle, kun päiväkoti on auki. Jos täysi hoitomaksu, niin ei sillä ole itselle merkitystä. Tein näin, kun ilmoitettuihin hoitoaikoihin ei tuntunut löytyvän yhtään joustoa, vaan jatkuvaa valitusta jostain 5min heitosta. Johtaja soitti minulle, mutta sanoin etten muuta aikoja, kun ei heidänkään puolelta löydy yhtään joustoa.
Tämä on oikein!
Jotenkin se heidän vallankäyttönsä on naurettavaa.
Minäpä saan työttömänä ilmaisen hoidon ja varaan tunnit klo 7-17. Oikeasti vien 9-10 ja haen 15. Niin kiva systeemi.
Varaat hoitoajan sille ajalle, kun päiväkoti on auki. Jos täysi hoitomaksu, niin ei sillä ole itselle merkitystä. Tein näin, kun ilmoitettuihin hoitoaikoihin ei tuntunut löytyvän yhtään joustoa, vaan jatkuvaa valitusta jostain 5min heitosta. Johtaja soitti minulle, mutta sanoin etten muuta aikoja, kun ei heidänkään puolelta löydy yhtään joustoa.