Onko tämä miehille epämiellyttävää
Onko miehille ahdistavaa se, että nainen tekee heti selväksi mitä haluaa? Esimerkiksi haluan itse seuraavan kumppanin kanssa perustaa perheen, mennä naimisiin jne. Olisiko parempi mennä niin sanotusti fiiliksen mukaan, että näistä asioista ei mainita alkuun? Tuntuu että monet ahdistuvat ja pelästyvät sitä, että tiedän mitä haluan ja osaan asettaa rajani sen mukaan. Olen myös todella nuori, 22 vuotias. Useimmiten juttelen 26+ miesten kanssa, joilla alkaa myös olemaan perhehaaveita. Mitä mieltä olette?
Oon huomannut myös sen, että jos mies heittelee seksiin liittyvii vinkkauksii ja kerron, että pidän näin alussa tuollaista epämukavana, niin tottakai oon liian tosikko ja vakava :D Tän takia epäilen vain, että suurinosa miehistä ei tykkää siitä varsinkaan jos nuorella naisella on selvät rajat ja tavoitteet ihmissuhteiden kanssa.
Kommentit (23)
Kaikesta pitää tehdä niin suurta tarinaa ja se tekee kaikesta kovin vaikeaa ja suorittamista. Ei edes parisuhdetta voi alkaa vain olemalla mukavasti toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmiset haluaa tutustua ennen naimisiin menoa? Sinulla on elämälle valmis käsikirjoitus ja toiseen roolin haetaan esittäjää ja sinua ei kiinnosta se toinen ihminen?
Aika ylimielistä olettaa, että jos toinen sanoo haluavansa naimisiin tulevaisuudessa, niin se haluaa just sun kanssa joka satut just nyt tönöttämään siinä paikan päällä.
Mikä helvetin girlpower :DD Miten mun haluamista asioista kertominen ei ole rehellisyyttä? Onhan mullakin työ, perhe, ystävät ja harrastukset? Jos haluan vain kuluttaa aikaa, teen sen noiden asioiden parissa. Miks menisin ajankuluksi treffeille tuntemattoman kanssa? Jos mulla olisi mies, niin hänen kanssaan yhteisen tulevaisuuden rakentaminen olisi mulle ykkösasia.