Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä miehille epämiellyttävää

Vierailija
23.01.2024 |

Onko miehille ahdistavaa se, että nainen tekee heti selväksi mitä haluaa? Esimerkiksi haluan itse seuraavan kumppanin kanssa perustaa perheen, mennä naimisiin jne. Olisiko parempi mennä niin sanotusti fiiliksen mukaan, että näistä asioista ei mainita alkuun? Tuntuu että monet ahdistuvat ja pelästyvät sitä, että tiedän mitä haluan ja osaan asettaa rajani sen mukaan. Olen myös todella nuori, 22 vuotias. Useimmiten juttelen 26+ miesten kanssa, joilla alkaa myös olemaan perhehaaveita. Mitä mieltä olette?

Oon huomannut myös sen, että jos mies heittelee seksiin liittyvii vinkkauksii ja kerron, että pidän näin alussa tuollaista epämukavana, niin tottakai oon liian tosikko ja vakava :D Tän takia epäilen vain, että suurinosa miehistä ei tykkää siitä varsinkaan jos nuorella naisella on selvät rajat ja tavoitteet ihmissuhteiden kanssa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä, en osaa sanoa että kumpi mielipide on enemmistössä. Mutta mitä sen on väliä, kumpikaan tuskin on aivan marginaalissa.

Vierailija
2/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että ainakin joillekin 26 vuotiaille miehille tuo on turn off. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, ei sinun hommasi ole miellyttää kaikkia miehiä vaan löytää sopiva. Perhehommiin tarvitaan aikuiseksi kasvanut, ja sellainen kestää kyllä, jos pidät seksijuttuja heti alkuun törppöinä. Siis jos nyt ylipäätään on mennyt sellaisia löräyttelemään.

Vierailija
4/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset haluaa tutustua ennen naimisiin menoa? Sinulla on elämälle valmis käsikirjoitus ja toiseen roolin haetaan esittäjää ja sinua ei kiinnosta se toinen ihminen? 

Vierailija
5/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla, ei sinun hommasi ole miellyttää kaikkia miehiä vaan löytää sopiva. Perhehommiin tarvitaan aikuiseksi kasvanut, ja sellainen kestää kyllä, jos pidät seksijuttuja heti alkuun törppöinä. Siis jos nyt ylipäätään on mennyt sellaisia löräyttelemään.

Ei kai kenenkään naimisiin haluavan tarvitse miellytätä kaikkia. Naisille vain tuntuu olevan todella epämiellyttävää se, etteivät he noin vain voi itse valita vaan myös mies saattaa asettaa rajat. Kuten sen, ettei ekoilla treffeillä vielä puhuta häistä. Mikä luonnollisesti av mammuileiden mielestä on epäkypsää. 

Vierailija
6/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihmiset haluaa tutustua ennen naimisiin menoa? Sinulla on elämälle valmis käsikirjoitus ja toiseen roolin haetaan esittäjää ja sinua ei kiinnosta se toinen ihminen? 

Alapeukkuja kertyy, mikä on ihan ymmärrettävää. Onhan se järkyttävää, että myös mies saattaa asettaa rajansa. Horjuttaa mammuilden vallantunnetta. 

Vierailija
7/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin useammalla hieman varttuneemmalla naisella ollut jo ilmoituksessa "läheisyys ja seksi kuuluu avioliittoon".  Mahtavat saada etsiä kohdettaan hiukan pitempäänkin.

Vierailija
8/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kenenkään naimisiin haluavan tarvitse miellytätä kaikkia. Naisille vain tuntuu olevan todella epämiellyttävää se, etteivät he noin vain voi itse valita vaan myös mies saattaa asettaa rajat. Kuten sen, ettei ekoilla treffeillä vielä puhuta häistä. Mikä luonnollisesti av mammuileiden mielestä on epäkypsää. 

Tietenkin voi, ja pitääkin asettaa rajat, ja mieluusti jo ennen niitä treffejä niin ei hukata kummankaan aikaa. Ihan eri asioita haluavia ihmisiä on turhaa treffailla.

Vierailija
9/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudu sinne "ensitreffit alttarilla" poistuu nuo murheet.

Vierailija
10/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkuja kertyy, mikä on ihan ymmärrettävää. Onhan se järkyttävää, että myös mies saattaa asettaa rajansa. Horjuttaa mammuilden vallantunnetta. 

Alanuoli ainakin minulta tuli siitä että kommenttisi on sekava, aplla ei saisi olla rajoja mutta sitten miehillä saa olla. Koita päättää.

Vierailija
11/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on aika nopeasti karsia ne miehet joille perhe on joku red flag jos itse ehdottomasti sen haluaa. Itse muistan että juttelimme nykyisen mieheni kanssa joskus reilun viikon päästä tapaamisesta siitä mistä lasten nimistä tykkäisimme ja keksimme hyvän nimen jossa yhdistyvät molempien nimet. Eikä siis tietenkään oltu mitään lapsia saman tien tekemässä vaan tuo vain kertoi siitä että tämän miehen kanssa saattoi sellaisista asioita puhua puolileikillään jo heti alussa. Ja se kertoi että hänelle perhe ja lapset eivät oleen vain joku "sitten joskus" asia vaan asia joita hän oikeasti halusi kun suhde on oikea ja aika oikea.

Ja niin sitten kävikin ja miehestä tuli todella mahtava isä lapsillemme.

Vierailija
12/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka on sanonut ettei miehillä saa olla rajoja? Mitä ihmeen vallantunnetta on nyt rajoitettu? Ap kysyi onko suorasukaisuus miesten mielestä epämiellyttävää.

Vierailija
13/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt sanoi että en aijo tutustua ensin? Mutta jos mies ei ole elämäntilanteessa, että kiinnostaisi edes tutustua vakvaemmissa mielissä, niin mitä mä sellaisen kanssa sit lähtisin jutusteleen? Tuhlaisin vaan omaa aikaa. Se on ok, jos tutustuessa huomataan, ettei ole kemiaa, en mä minkäalisen kanssa tahansa lähde perhehaaveita toteuttamaan. Mun mielestä parempi vaan, että tuon asian heti ilmi eikä niin että 2v seurustelun jälkeen aletaan puhumaan asioista ja huomataan että ihan eri tavoitteet parisuhteessa/elämässä. Se on fine, jos mies haluaa vain seksiä tai kevyempää, mutta silloin saa etsiä naisen kuka etsii myös samaa. Mä en tuhlaa tuollaisen aikaa ja haluan että sellainen pystyy myös kunnioittamaan mun aikaa ja sitä mitä etsin.

Vierailija
14/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi, ja pitääkin asettaa rajat, ja mieluusti jo ennen niitä treffejä niin ei hukata kummankaan aikaa. Ihan eri asioita haluavia ihmisiä on turhaa treffailla.

Toki. Yleensä ihmiset nyt kaipaavat ekoilla tapaamisilla vähän kevyempää small talkkia. Monikin sitoutumishaluinen ehkä haluaisi rakastua ennen kuin aletaan naimisiin menosta puhumaan. Joillekin taas tuntuu, että tälle ei ole aikaa. 

Mutta ap:n kysymykseen, väittäisin, että aika moni kokee ahdistavaksi, jos toinen pamauttaa pöytää speksit loppuelämälle sen enempää kyselemättä. 

Vierailija
15/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alanuoli ainakin minulta tuli siitä että kommenttisi on sekava, aplla ei saisi olla rajoja mutta sitten miehillä saa olla. Koita päättää.

Kaikilla saa olla rajat. Mutta ne miehet eivät taida olla täällä vinkumassa ap:n rajoista. Vaikeaa tuntuu olevan. 

Edelleen, aika moni tuntuu haastavalta sen, että heti lyödään pöytään valmis käsikirjoitus. Ap SAA tehdä näin, kukaan ei kiellä. Ap:ta vaan tuntuu harmittavan, että mies saattaisi haluta editoida sitä käsikirjoitusta. AP haluaa naimisiin, en minä tai kukaan mies hänen kanssaan. 

Vierailija
16/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta ap:n kysymykseen, väittäisin, että aika moni kokee ahdistavaksi, jos toinen pamauttaa pöytää speksit loppuelämälle sen enempää kyselemättä. "

Varmasti näin. Toisaalta jos sitten vastassa onkin se "vastinpari" jolla on hyvin samankaltaiset ajatukset niin siitä voi tulla sellainen yhteenkuuluvaisuuden tunne että homma lähteekin lentoon tosi nopeasti.

Joten tuo on vähän sellainen upporikas-rutiköyhä taktiikka jossa voi useimmiten hävitä mutta joskus myös voittaa.

Vierailija
17/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla saa olla rajat. Mutta ne miehet eivät taida olla täällä vinkumassa ap:n rajoista. Vaikeaa tuntuu olevan. 

Edelleen, aika moni tuntuu haastavalta sen, että heti lyödään pöytään valmis käsikirjoitus. Ap SAA tehdä näin,

Hassua miten eri tavoin voi aloituksen tulkita. Sinä ajattelet aapeen olevan harmistunut ja vaativan asioita, minä ymmärsin että hän kysyy mitä mieltä muut (etenkin miehet) ovat.

Vierailija
18/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä yleensä kysyn, mitä toinen esim tinderistä etsii. Tai sitten multa kysytään ja vastaan, että mieluusti seuraavan kumppanin kanssa tavoitteena olisi perustaa yhteinen perhe. Kerron, että yhen illan jutut tai seksisuhteet ei kiinnosta. En tiedä sitten pelästyvätkö tuota, että mua ei saa sänkyyn helposti. Voin hyvin myös sinkkuna, joten en kaipaa mitään turhaa säätöö kenenkään kanssa, tuottaa vaan päänvaivaa. Jos haluaisin vaan jonkun miehen tähän "projektiin" sellainen olisi jo. Tottakai ensimmäinen askel on mies, kenen kanssa ollaan onnellisia yhdessä. Ensimmäisen lapsen tahtoisin 25-28 vuotiaana.

Vierailija
19/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, aika moni tuntuu haastavalta sen, että heti lyödään pöytään valmis käsikirjoitus. Ap SAA tehdä näin,

Huoh mikä ajatustenlukija meillä taas täällä. Vähennä vähän noita kierroksia, ei kukaan ole sinulta mitään halunnut. AP kysyi mielipidettä ja sinulla siellä kunnon raivoshow menossa omien tulkintojen kanssa.

Vierailija
20/23 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työ, harrastuksia, ystäviä, jne. Enkä halua enempää aikatauluttaa elämääni ja tapailen vain ajankuluksi. 

Haluan edetä rehellisesti ja kerroin avoimesti, että hae itselleni täyspäiväistä kumppania. Se on minusta rehellisyyttä, ei girl poweria.💪