Kaksikielinen pressatentti Teema klo 19.55
Katsotteko?
Minä en, koska suomenkielisiä ehdokkaita nöyryytetään täysin turhaan.
Kommentit (100)
Ei ole häiriö, laittakaa kieleksi ruotsi TV:n asetuksista. Aaltola, Rehn ja Urpilainen ovat vaikeuksissa ruotsin kanssa. Hjallis, Andersson ja Stubb odotetusti pärjäävät parhaiten.
Tv.stä kuuluu ääni koko ajan.
Hyvä, että voivat puhua suomea halutessaan.
Haaviston ruotsi yllättävän sujuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole häiriö, laittakaa kieleksi ruotsi TV:n asetuksista. Aaltola, Rehn ja Urpilainen ovat vaikeuksissa ruotsin kanssa. Hjallis, Andersson ja Stubb odotetusti pärjäävät parhaiten.
K
parhaiten kielellisesti, mutta sisältö samaa höttöä kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Haaviston ruotsi yllättävän sujuvaa.
Ei noiden yhdenkään puhe ruotsia ole, vaan suomenruotsia.
Ihan eri kieli.
Nimenomaan katson koska ääntä ei kuulu lainkaan.
Laittakaa Areena päälle. Kuuluu äänet.
Li Anderssonin puhetta on kamala kuunnella sekä ruotsiksi että suomeksi. Hänellä on terävä ääni ja paha tapa huutaa koko ajan.
Kappas että ääni saatiin kuulumaan kun haavisto oli äänessä..
Tuo li on aivan liikaa äänessä ja etenkin kun sillä on vähänlaisesti järkevää tai tarpeellista sanottavaa.
Jussia halveksin, kun hän ei osaa puhua ruotsia lainkaan. Ei presidenttiainesta.
Hyisaatana tuota stubbin kusipäisen omahyväistä olemusta ja ruotsiksi puhumista jossa on tuollainen korostetun rauhallinen nuotti.
Onko Alexilla korkkarit jalassa?!
Näkyykö muilla teksti? Mulla oli aluksi, mutta katosi jossain vaiheessa, eikä ole tullut takaisin.
Rehn on näköjään lainannut mikko alatalon rillejä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo li on aivan liikaa äänessä ja etenkin kun sillä on vähänlaisesti järkevää tai tarpeellista sanottavaa.
No ainakin enemmän kuin stubbin tyhjäpäällä.
T. Äänestin hallista (en hjallista)
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö muilla teksti? Mulla oli aluksi, mutta katosi jossain vaiheessa, eikä ole tullut takaisin.
Eka oli teksti mutta ei ääntä ja nyt on ääni mutta ei tekstiä.. Loistavaa osaamista yle!
Vaihtakaa television äänilähteeksi ruotsi niin kuuluu