Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin vaatekaupassa ja ilmeisesti kyselin myyjän mielestä todella tyhmiä koska

Vierailija
22.01.2024 |

vastasi kyllä kysemykseeni, mutta heti perään oikein näkyvä ylimielinen "olet idiootti ja minä joudun palvelemaan sinua"-hymy perään. Ja ei, ei ole omaa kuvitelmaani että oli ylimielinen vaan tarkoituksella näyttävästi sen teki. Ajattelin sanoa jotain nasevaa asiakaspalvelutaidoista, mutta mietin että antaa olla, joku sille jossain vaiheessa sanoo kuitenkin jos jatkaa noin. Omaa työpaikkaa syö tolla asiakkaita karkottavalla asenteella :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin nois tilanteissa miten aspalla on pokkaa. 

Vierailija
2/4 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin jokin aika sitten tuttuni kanssa. Hän kertoi saaneensa 8 työtään tekevältä ihmiseltä huonoa kohtelua ja ylimielisyyttä. Neljästä eri tapahtumasta kun jutteli, mitä oli viime aikoina tapahtunut. Hassua, koska minä en osaa nimetä edes neljää huonosti kohtelevaa asiakaspalvelijaa koko elämäni ajalta! 

Miten toisia kohdellaan muka kokoajan huonosti ja toisia ei koskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin jokin aika sitten tuttuni kanssa. Hän kertoi saaneensa 8 työtään tekevältä ihmiseltä huonoa kohtelua ja ylimielisyyttä. Neljästä eri tapahtumasta kun jutteli, mitä oli viime aikoina tapahtunut. Hassua, koska minä en osaa nimetä edes neljää huonosti kohtelevaa asiakaspalvelijaa koko elämäni ajalta! 

Good for you. Kävin sen jälkeen toisessa vaatekaupassa ja siellä oli ihan eri tasoa palvelu. Ostin sieltä paljolla ja kiitin myyjää lopuksi ystävällisestä palvelusta. Ekasta tylyn myyjän kaupasta en jäänyt edes katsomaan ostettavaa. Menettivät eurot 🙂.

Ap

Vierailija
4/4 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good for you. Kävin sen jälkeen toisessa vaatekaupassa ja siellä oli ihan eri tasoa palvelu. Ostin sieltä paljolla ja kiitin myyjää lopuksi ystävällisestä palvelusta. Ekasta tylyn myyjän kaupasta en jäänyt edes katsomaan ostettavaa. Menettivät eurot 🙂.

Ap

Sumsummarum...vielä menee Suomella hyvin kun on varaa katsoa asiakkaita nenänvartta pitkin.