Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin AMK-opinnot, ja moni siellä on suorastaan yllättynyt siitä että pitää ihan opiskella

Vierailija
22.01.2024 |

Pitää jopa kokonaisia kirjoja lukea ja kirjoittaa raportteja. Ajatella!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin DIPLOMI-INSINÖÖRIKSI amisksena

Vierailija
2/5 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, itse opiskelen sosionomiksi. Puolet luokalla tuntui yllättyvän siitä, että asioita pitäisi jopa oikeasti opetella, eikä kaikkea voi hyväksilukea aiemmalla työkokemuksella. Jatkuvaa kitinää ja vikinää siitä, jos piti kirjoittaa muutaman sivun teksti tai vaikeuksia ymmärtää sitä, miksi lähdeviitteitä pitää käyttää, kun kirjoitetaan oppimistehtäviä.Huoooh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne, itse opiskelen sosionomiksi. Puolet luokalla tuntui yllättyvän siitä, että asioita pitäisi jopa oikeasti opetella, eikä kaikkea voi hyväksilukea aiemmalla työkokemuksella. Jatkuvaa kitinää ja vikinää siitä, jos piti kirjoittaa muutaman sivun teksti tai vaikeuksia ymmärtää sitä, miksi lähdeviitteitä pitää käyttää, kun kirjoitetaan oppimistehtäviä.Huoooh...

Samalla alalla olemme. 😁

Ap

Vierailija
4/5 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ulkomailla - Saksassa - asuvana totean, että täällä kyllä ne, jotka jäävät n.k. Hauptschuleen ( kansalaiskoulua Suomessa vastaava, ennen maailmassa) eivät opi eivätkä ymmärrä sitä opiskelua joita keskikouluun ja/tai siitä vievään lukioon menevät joutuvat oppimaan: päivä päivältä läksyjä, tunnilla opitun kertausta, tiedon etsintää itsenäisesti, siis kaikkiaan vapaa-ajan jakamista koulutöihin, kotitöihin ja kavereiden kanssa oloon/ruutuaikaan/harrastuksiin.

Ovat aikamoisia luusereita, jos suoraa sanon. Mutta valitus on kova, kun ammattikoulussa pitää sitten tehdä niin paljon, heidän mielestään turhaa. 

Vierailija
5/5 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että niin olin itsekin. Osa työskentelystä oli hyödyllistä, mutta myönnän, että amk-aikoina opin myös kirjoittamaan sivukaupalla diipa daapaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä