Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUJA pian!!!!!

Vierailija
09.01.2007 |

Miten mitataan kuppikoko? Mulla rinnanpäältä ympärysmitta 91cm (siis rinnan korkeimmalta kohdalta) ja rintojen alta 80cm. Voisko joku ystävällinen kertoo et minkä kokoset rintsikat mulle sopii?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että kaikki ostamani liivit on aina vääränkokoisia:(

ap

Vierailija
2/10 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOVITA ennenkuin maksat. Niin muutkin tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan yleensä postimyynnistä kun harvoin viiden lapsen kanssa pääsen kauppaan ja jos pääsen, ei ole aikaa rintsikoiden sovitteluun jotenka voisko joku nyt kertoa sen kuppikoon? kiitos

ap

Vierailija
4/10 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ootko vähän yksinkertanen" - jauhaja

vitun yksinkertanen urpo, nettikaupoissa ei esim sovitella

Vierailija
5/10 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytänyt noilta sivuilta mitään taulukkoa:(

ap

Vierailija
6/10 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rinnanympärys miinus mitta rintojen alapuolelta mitta. Veikkaisin että sulla on B tai C kuppi.

Miksi et mene asiantuntevaan liiviliikkeeseen ostoksille? Siellä ne myyjät on sitä varten että asiakkaat saa sopivat liivit!

Jos asiantuntijoiden käyttäminen tuntuu sinusta vaikealta (mikä on oikeasti vähän hölmöä...) niin kannattaa sovitella erikokoisia liivejä ja laatumerkkejä, ei mitään halpiksia. Ne on oikeasti huonoja! Myös kannattaa kokeilla isompaa kuppikokoa, jos rintasi malli kävisikin niihin paremmin. Suosittelen kuitenkin kääntymään asiantuntevan liiviliikkeen puoleen.

Vierailija
7/10 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnanpäällysmitta (suht ok istuvat rintsikat päällä) miinus rinnanalusmitta (napakasti) --> 11 cm on A, 13 cm on B, 15 cm C jne. Ainakin nää pienet koot menee näin. Lisäksi pitää vielä huomioida, että A80, B75 ja C70 on oikeastaan sama koko, ja suomalaiset kai yleensä ottaa liian suuren ympärysmitan ja vastaavasti liian pienen kuppikoon.

Näin mulle selitti kerran Funky Ladyn myyjä.

Vierailija
8/10 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä ihan hakoteillä kun tarjosin kokovaihtoehdoiksi B tai C-kuppia... Anteeksi

9

Vierailija
9/10 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hobbyhall,netanttila et al-

Vierailija
10/10 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä katsoit?