Mies ei tiedä, että enää en ota häntä takaisin
Eli tätä on jo jatkunut 15 vuotta, että mies vetää heti herneen nenään, jos sanon hänelle vähänkin vastaan. Häipyy aina ovesta suurieleisesti, narsistin tyhjän katseensa kanssa, mitään sanomatta, renkaat ulvoen. Menee mummontuvallensa, joka hänellä oli jo ennen kuin tavattiin (pelkkää kylmää vettä, ei lämmitystä). Eli tekee kiristysliikkeen varmaan ajatellen, että on mulla paikka minne mennä, hah. Odottaa sitten aina niin kauan, että minä alan kysellä hänen peräänsä, vaikka itse on häipynyt. Tällä kertaa häipyi jo joulun aikaan, enkä ole kertaakaan kysynyt perään, enkä kysele. Se on loppu nyt.
Kommentit (8)
Mikäs on yhteisen asunnon omistuspohja?
Asumme vuokralla asunnossa, jossa asuin jo ennen miestä.
8 vuotta asuttu ja olen asunut saman 8 vuotta jo ennen miestä. Eli minä jatkan asumista entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Asumme vuokralla asunnossa, jossa asuin jo ennen miestä.
Ihan noin neutraalisti sanottuna. Yli 15v? Ei oo hääviä.
Yhteinen elämänne ei ilmeisesti etene mihinkään. Se on vähän kuin ongelmatakuu. Taustalta löytyy varmaankin kaikennäköistä.
Oltiin yhdessä 10v, ja mies aloitti nämä häipymisensä jo heti kun kun 8v sitten muutti luokseni. Ei sellaisen kanssa mitään yhteistä voinut ajatella. En tiedä miksi kestin näin kauan. Luuli kai, että voisi pelleillä loputtomasti, koska hänellä on paikka minne häipyä. Olkoon nyt sielä maaseudulla ilman pesumahdolisuuksia ja sisävessaa. Tai sitten on jo iskenyt jonkun, jonka luona voi punkata. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin yhdessä 10v, ja mies aloitti nämä häipymisensä jo heti kun kun 8v sitten muutti luokseni. Ei sellaisen kanssa mitään yhteistä voinut ajatella. En tiedä miksi kestin näin kauan. Luuli kai, että voisi pelleillä loputtomasti, koska hänellä on paikka minne häipyä. Olkoon nyt sielä maaseudulla ilman pesumahdolisuuksia ja sisävessaa. Tai sitten on jo iskenyt jonkun, jonka luona voi punkata. Ei kiinnosta.
10v ei mitään yhteistä voinut ajatella. Kyllä on melkoista elämän haaskausta.
Taustalla on varmaan kaikennäköistä. MT tässä vähän haiskahtaa.
Good for you.