Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EIKÖ VIELÄKÄÄN KETÄÄN MUUTA HUOLETA ILMASTONMUUTOKSET?!?!?

Vierailija
09.01.2007 |

EI VI**U TÄÄ OLE NORMAALIA!!!!

Näen koko ajan painajaisia maailmanlopun eri variaatioista. Sekoan kohta ja tapan!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kierrätetään (biojäte, katonki, paperi, metalli ja lasi), vältämme yksityisautoilua, matkustamme mieluummin junalla kuin lentokoneella, syömme luomua jos mahdollista...

Vierailija
2/6 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä tää muutos etenee nopeammin kuin tutkijat ovat kertoneet. Toivottavasti olen törkeän väärässä! Mutta tämä keli on aivan sairasta!! Pelottaa mihin vielä ollaan menossa, mitä elämää meidän lapsemme saavat elää vai saavatko, kuinka kauan? Onko luontoa, puhdasta vettä aurinkoa ja lunta ym. Vai onko henkiinjämis taistelua mahdotonta vastaan? Vovatko lapseni koskaan saada omia lapsia?

Itse koen ahdistavana lisääntyä enää yhtään enempää, en kestä kun en pysty suojelemaan lapsiani tältä pahalta jonka ahne ja itsekäs ihminen on aikaansaanut.

Ja veläkin on paljon ihmisiä, jotka pyrkivät kuluttamaan niin paljon kuin mahdollista niin kauan kuin se kestää. Talouskasvu menee KAIKEN edelle!! Pelottavaa. Onko niin että asioita tiedetään, mutta niistä ei talouskasvun nimissä suostuta julkisesti kertomaan?

Kuka on valmis luopumaan ulkomaanmatkoista, turhasta kulutuksesta, materiaalin haalimisesta ym? Kuka on valmis kuluttamaan harkiten?

Kuinka pitkälle tämän täytyy mennä ennenkuin ihmiset havahtuvat?? Sittenkö kun on jo liian myöhäistä? Oletteko valmiita ottamaan vastaan kaiken mitä eteen tulee??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä elämäsi rehellisesti ja täydesti joka hetki, niin se ei mene hukkaan. Opeta lapsille luonnonsuojelua ja elä esimerkilläsi todeksi muillekkin mallia luonnon arvostamisesta ja ekologisesta elämästä.

Rakkautta ja suojausta sinulle, ole turvassa!

Vierailija
4/6 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasto lämpenee ja sillä siisti. Ei siinä ole mitään panikoitumista, eikä se minua sen suuremmin huoleta muutenkaan. Sille lämpenemiselle ja muutokselle emme voi mitään. Siihen kannattaa vain sopeutua ja ottaa ilo irti hyvistä puolista. Itse pidän siitä, ettei ole tarvinnut tänä talvena suuremmin palella.

Vierailija
5/6 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin kierrättämästä että sitä ei tulisi ensi talvenakaan.... heh heh, siinä teille, hörhelöt!

Vierailija
6/6 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on aika hemmetin typerää kuvitella että ainoa seuraus on se, että täällä Suomessa on pikkasen lämpimämpi talvi ja lunta sataa vain Lapissa.