Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko häiritsevää metelöintiä käydä suihkussa kerrostalossa hiljaisena aikana aamulla?

Vierailija
21.01.2024 |

Mitä mieltä tästä asiasta?

Kun ei ole mitenkään harvinaista, että talon järjestyssääntöjen mukaan hiljainen aika kerrostalossa saattaa kestää kello kuuteen, tai jopa kello seitsemään asti, ja kuitenkin monen aamuvuoroon menevän pitäisi olla työpaikalla jo kello kuusi, ja tällaisella henkilöllä herätys saattaa olla vaikkapa viideltä, niin onko mielestäsi normaalia vai häiriköintiä, että näin aikaisin aamulla käy suihkussa ennen töihin lähtöä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässäkin voi käyttää sellaista katoavaa luonnonvaraa kuin terve järki. Jos oma pesukone on vaikka joku vanha räyskä, joka lingotessa kävelee pitkin kylppärin lattiaa, en ainakaan itse käyttäisi hiljaisuuden jälkeen.

Vaikea kuvitella, miten suihkussa käyminen tai vessan vetäminen voisi olla häiritsevää. Tai sitten asutaan jossain tosi vanhassa kerrostalossa, jossa kaikki seinät kantavia lukuunottamatta ovat kananp*skaa.

Vierailija
22/27 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tässäkin voi käyttää sellaista katoavaa luonnonvaraa kuin terve järki. Jos oma pesukone on vaikka joku vanha räyskä, joka lingotessa kävelee pitkin kylppärin lattiaa, en ainakaan itse käyttäisi hiljaisuuden jälkeen.

Vaikea kuvitella, miten suihkussa käyminen tai vessan vetäminen voisi olla häiritsevää. Tai sitten asutaan jossain tosi vanhassa kerrostalossa, jossa kaikki seinät kantavia lukuunottamatta ovat kananp*skaa.

Voi korjautua niinkin pienellä kuin tasapainottamalla pesukoneen jalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aivojen käyttö kiellettyä? Tämä on ihan helposti järjellä pääteltävä asia. 

Vierailija
24/27 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun talossa, jossa naapurin vessa- ja suihkukäynnit kuuluvat kuin tyhjää vain. Ei silti tulisi pieneen mieleenkään valittaa, jos hän käy vessassa tai suihkussa yöaikaan. Olen itse valinnut kerrostaloasumisen tällaisessa talossa ja normaalit elämisen äänet kuuluvat asiaan. 

Vierailija
25/27 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloissa saa elää. 

Suihku suhisee, leivänpaahdin kolahtaa, kahvimylly kitisee, smoothiekone hyrrää, sähköhammasharja sirisee, fööni ulisee, partakone hyrisee ja kuulkaas se on ihan ok.

Yhtä ok on

Kun koira haukahtaa, lapsi itkee tai kikattaa, uutisia kuunnellaan, radiota soitellaan, ovikelloja kilkutellaan, käydään kylässä, on puheen sorinaa, ruoka tuoksuu kun sitä kehitellään jne.

Joskus miettii, että mistä on kyse kun elämän ääniä heippalaputellaan tai täällä kysellään kuinka kostaa sitä sun tätä?

Ihmiset työskentelee eri aikoina ja kotona pitää voida syödä ja peseytyä.Mitä jos tutustuisitte toisiinne niin, että ymmärrystä voisi syntyä tai jos elätte pimeässä huoneessa hiljaa mitään tekemättä, käsittäisitte, että jonkun elämään kuuluu muutakin 

Vierailija
26/27 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla ei kannata talvipakkasella käydä ollenkaan suihkussa.

Käy mieluummin illalla.

On tavallista kylmenpi kun ihon suojaava rasvakerros häviää.

Minä laitan vaatteet päälle, kun olen käynyt suihkussa ja menen ulos.

Vierailija
27/27 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloissa saa elää. 

Suihku suhisee, leivänpaahdin kolahtaa, kahvimylly kitisee, smoothiekone hyrrää, sähköhammasharja sirisee, fööni ulisee, partakone hyrisee ja kuulkaas se on ihan ok.

Yhtä ok on

Kun koira haukahtaa, lapsi itkee tai kikattaa, uutisia kuunnellaan, radiota soitellaan, ovikelloja kilkutellaan, käydään kylässä, on puheen sorinaa, ruoka tuoksuu kun sitä kehitellään jne.

Joskus miettii, että mistä on kyse kun elämän ääniä heippalaputellaan tai täällä kysellään kuinka kostaa sitä sun tätä?

Ihmiset työskentelee eri aikoina ja kotona pitää voida syödä ja peseytyä.Mitä jos tutustuisitte toisiinne niin, että ymmärrystä voisi syntyä tai jos elätte pimeässä huoneessa hiljaa mitään tekemättä, käsittäisitte, että jonkun elämään kuuluu muutakin 

Juuri näin 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi