Miksi näen parisuhde- ja seurustelu-unia vaikka en ole kumpaakaan koskaan kokenut?
Luulisi jo, että sisäinenkin minä olisi osannut tähän mennessä päästää tuosta irti.
m43
Kommentit (3)
Minä en ilmeisesti alitajuisestikaan enää toivo parisuhdetta, koska en koskaan sellaisia unia näe. Varsinkaan tietoisesti en sitä toivo. Yksi epäonnistunut avioliitto riitti.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ilmeisesti alitajuisestikaan enää toivo parisuhdetta, koska en koskaan sellaisia unia näe. Varsinkaan tietoisesti en sitä toivo. Yksi epäonnistunut avioliitto riitti.
Voihan se niinkin olla, mutta eivät unet taida olla alitajunnan täydellinen tulkki. En minäkään usko, että ne ovat kuva siitä, mitä haluan tai toivon. Ovat varmasti osaltaan vain jatkumoa siitä, mitä olen milloinkin ajatellut tai kokenut. Epätäydellisiä kuvia todellisuudesta, jota ei ole olemassa.
m43
Jokaiseen ihmiseen on sisäänrakennettu biologinen ja henkinen kaipuu toisen ihmisen luo. Ja vaikka sitä ei ole kokenut niin sitä on nähnyt ympärillään, elokuvissa, lukenut kirjoista. Siitä se tulee ja hankala siitä on päästä tietoisesti eroon.