Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teneriffaa tuntevat. Osaisitteko auttaa!

Vierailija
21.01.2024 |

Olen helmikuussa lentämässä Teneriffalle kahden lapsen kanssa lomalle ja lenttokenttä on tietenkin se eteläinen lentokenttä. Hotellimme on Puerto de la Cruzissa. Katsoin, että sinne menee busseja mutta mietin, että kuinka vaikeaa sinne on päästä bussilla vai hyppäänkö lasten kanssa taksiin ja suosiolla maksan sen 130 euroa? 

Iso kiitos avustasi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole matkatoimiston matkalla vaan olemme ostaneet lennot ja hotellin itse ilman matkanjärjestäjää.

ap

Vierailija
22/29 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Busseja tulee ja menee

Esim.linja 343; katsopa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla matkustaminen on vaikeaa, ja siihen vain aniharva kykenee. Koskaan ei tiedä, kuinka siinä käy.

Vierailija
24/29 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin riippuu siitä, että paljonko rahaa on mukana. Ehkä enemmän kyselen, että kuinka vaivatonta se bussimatkailu on vai kannattaako suosiosta maksaa taksi. Autoa en tarvitse koko viikoksi lasten kanssa reissussa. Saisin siitä itselleni stressin.

ap

Onko tuo taksin hinta 130 euroa per suunta vai sekä meno- että paluumatkasta yhteensä? Jos on per suunta, niin autonhan saa vuokralle jo halvemmalla edestakaisia lentokenttäsiirtymiä varten ja sitä voisi sitten seisottaa muun ajan hotellin parkkipaikalla, jos sellainen on tarjolla. (Cicar on ainakin muutaman vuoden takaisen kokemuksen perusteella hyvä, luotettava ja kohtuuhintainen autovuokraamo.) Taksien hinnoista tuollaisilla pidemmillä matkoilla ei ole itselläni mitään käsitystä, mutta kaupungin sisällä taksimatkat ovat kyllä olleet melkein naurettavan halpoja Teneriffalla.

Bussilla olen matkustanut siellä vain lyhyen matkan kahden lähikylän välillä, mutta yhteyksiä ja vuoroja saarella tuntui olevan ihan hyvin. Muiltakin olen kuullut lähinnä hyvää Titsan toimivuudesta. Varmaan bussimatkustamisen helppous tai vaikeus riippuu lähinnä siitä, mihin kellonaikaan saavutte ja millaisella paikalla hotelli on, onko pysäkkejä lähellä.

Vierailija
25/29 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taxeihin tosi pitkät jonot jos ei ole varannut etukäteen, koska suomalaiset matkafirmat ei järjestä yhteiskuljetuksia.

Vierailija
26/29 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla pääsee kyllä lentokentältä hotelliin. Pitää vaan löytää se bussipysäkki siellä pitäisi olla opasteita.

Vierailija
27/29 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti lähtee lasten kanssa reissuun Vauva-palsta apunaan.

Mikä voisi mennä pieleen?

Vierailija
28/29 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä lentokentältä maksa 130 euroa hotellille taxilla. se matka on noin 88 km eteläiseltä kentältä. Tai maksaa edes takainen kuljetus mutta yhteen suuntaan noin 50-60 euroa. Voi tilata myös yksityiskuljetus palvelun joka maksaa noin 55 euroa. Bussit maksaa jotain 13 euroa

Vierailija
29/29 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sieltä lentokentältä maksa 130 euroa hotellille taxilla. se matka on noin 88 km eteläiseltä kentältä. Tai maksaa edes takainen kuljetus mutta yhteen suuntaan noin 50-60 euroa. Voi tilata myös yksityiskuljetus palvelun joka maksaa noin 55 euroa. Bussit maksaa jotain 13 euroa

Kyllähän ne lapsetkin varmaan jotain maksaa siellä bussissa, joten etukäteen tilattu yksityiskuljetus olisi kyllä minun valintani. Hintaero ei ole niin suuri kun on useampi matkustaja. Ei tarvitsisi olla riippuvainen  bussien aikatauluista ja pääsisi heti lennon jälkeen suoraan hotellin asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi