Onko Saarioisten roiskeläppä hyvä välipala/iltapala lapselle?
Onko Saarioisten roiskeläppä hyvä välipala/iltapala lapselle?
Ei ole työttömällä yksinhuoltajalla muuhun varaa.
Kommentit (32)
Rasvaa, suolaa, tyhjiä hiilihydraatteja... Kaikkea, mitä kasvava nuori tarvitsee, eli tottakai on.
On, sopii aamupalaksi, lounaaksi, päivälliseksi ja iltapalaksi.
Minusta on ihan hyvä joskus, jos lapsi sellaisesta tykkää. Toki puuro on terveellisempää, mutta vaikka kerran viikossa voi ihan hyvin olla jotain epäterveellisempääkin.
Vierailija kirjoitti:
Puurot on huomattavasti edullisempia ja terveellisempiä. Puuron kanssa marjoja tai hedelmää.
Viikon pizzojen hinnalla saat kahden-kolmen viikon puurot.
Mutta ei sen kanssa niitä marjoja ja hedelmiä. Pelkkä puuro aika ravintoköyhää.
Minä elin opiskeluaikani roiskeläpillä. Olen hengissä ja hyvässä kunnossa. Perusterveys rautainen. Olen viimeksi ollut töistä sairaslomalla 2008 kun iski noro.
Roiskeläppiä on kokeiltu, kun säästää piti. Liian rasvaisia, pahanmakuisia, ei hyvä mahalle. Ei jatkoon.
Kokkelia, munakasta, puuroa, koti hamppari, jugurtti purkki maksaa Liidelissä noin 40 senttiä, leipä kylkeen...terveellisempää ku roiskeläpät, voihan niitä joskus jos skidille maittaa, mutta älä ota tavaksi...vai etkö viitsi tehdä, siitäkö on kyse?
Xtra pakaste pitssat on edukkaita vaihtoehtoja yh-äipälle
Tuskinpa teinit kelpuuttaisivat puuroa koulusta tullessaan.
SUKSI SUOHON KONALAN JANKUTTAJA PASKA
Vierailija kirjoitti:
On, sopii aamupalaksi, lounaaksi, päivälliseksi ja iltapalaksi.
Brunssiksi, välipalaksi, hiukopalaksi, yöpalaksi.
Vierailija kirjoitti:
POISTOON KOKO PASKA HETI!!!!!
Viestisi on ilmiannettu. Ole hyvä.
Entäs X-tra nakit ja lihapiirakat mihin olet ne unohtanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
POISTOON KOKO PASKA HETI!!!!!
Viestisi on ilmiannettu. Ole hyvä.
SUN SPÄMMISI ON ILMIANNETTU. OLE HYVÄ.
Niillä on todistettavasti eletty vuosia eli ihan erinomaista ruokaa. Ravintoarvot nyt on mitä on mutta kyllä niillä elää.
Työttömällä yksinhuoltajalla oli ennen paljon paremmin varaa noihin kun maksoivat sen 1€ kappale. Nykyisin 1,30€ tai jopa 1,45€ joka on riistohinta.
tomaattimurska ja makaroni tulee halvemmaksi
Puurot on huomattavasti edullisempia ja terveellisempiä. Puuron kanssa marjoja tai hedelmää.
Viikon pizzojen hinnalla saat kahden-kolmen viikon puurot.