Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joskus paha saanut palkkansa ja jäänyt yksin

Vierailija
21.01.2024 |

Eli ex mies oli täysi liero, jonka kuulin vasta vuosia seurusteltuamme pettäneen kaikkia entisiä kumppaneitaan, eikä edes katunut näitä mitään, vaan kehuskeli. Hän aiheutti minulle niin vakavan masennuksen, että maksasin kuukausia sängyn pohjalla. Hän ei tietenkään auttanut minua mitenkään vaan jätti "parantumaan". Haukkui vielä säälittäväksi raukaksi, kun en kestä normaalia elämää. Jotenkin hän vaan kiemurteli aina takaisin ja lopulta ei edes yrittänyt peitellä muita naisiaan  vaan kehuskeli "yksinhuoltajillan"  jolla varmaan viittasi näiden ikään. Puhui siis kaikista rumasti ja alentavasti. Olen nyt jättänyt miehen ja siitä on jo turvallisen kauan, että tiedän, että enää en häntä kaipaa millään tavoin. Mietin vaan, että jatkaako nämä häntäheikit, Auervaarat, loputtonasti samaa. Mies on jo 55 vuotias. Löytyykö näille loputtomasti ottajia. Itse täytin juuri 50 vuotta, ja tuntuu että minä olen se joka tässä olen yksin lopun elämäni. En ole yhtään jännänainen, vaan ihan tylsä elämän kolhima tavallinen kaduntallaaja. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko et se yleensä menee niin et ihminen kuka tekee pahaa jää yksin. Mun mielestä se on nimenomaan toistepäin... Monesti myös henkisissä heräämisissä kun ihminen tajuaa tämän maailman luonteen ja miten se oikeasti toimii, hän alkaa viihtymään enemmän yksin. 

Yleensä se kaikken sydämmellisin ihminen on se joka kulkee tuolla yksinään päivät

Vierailija
2/4 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että paha saa palkkansa vain saduissa ja Disney-elokuvissa. Tosielämässä pahat aika usein porskuttavat hienosti, saavat uran, vaikutusvaltaa, kumppanin jne. Elleivät ole sitten jotain rikollisia, jotka joutuvat vankilaan. Tosin Suomessa kukaan ei käytännössä istu loppuelämäänsä, vaikka olisi kuinka pahis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ehkä vähän. Jos olettaa pahan saavan jollain tietyllä tapaa palkkansa, niin silloin se voi helposti näyttää siltä ettei niin käy. Jotain sisäistä tyhjyyttä ja ongelmaa tuolla varmaan on kun oireilee noin käyttäytymällä. Voi olla, että hänelle "pahan palkka" tapahtuu jotain muuta kautta kuin yksin jäämällä. Jaksamisia sulle!

Vierailija
4/4 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus paha saa palkkansa joo, useimmiten saavat ylennyksen ja muutenkin hyvän elämän ja kiltti ihminen saa kaiken pazkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme