Vessan hanasta ei pitäisi IKINÄ juoda vettä
Kommentit (86)
Kannattaa elää eikä pelätä. Tällä on joku kakkakammoinen, joka ei puuppaile öisin kuin paksuihin kankaisiin ja pelkää vessailua.
Nähdäppä maailma UV-lampun valossa...siivoojan painajainen :D
Minä en koskaan juo hanasta, lasken vettä lasiin tms.
oletko romani ?
Enemmän mua ällöttäis juoda suoraan tölkistä mikä on ostettu kaupasta.. sitä tölkkiä kun on varmaan moni hipelöinyt, pöly ja paska lentänyt ilmasta siihen, ihmiset yskinyt ja aivastelleet ja sitten sinä otat sen hyllystä, viet kassalle ja maksat ja sen jälkeen naps auki ja huulet siihen tölkkiin kiinni.. yök!
Vierailija kirjoitti:
No itse en juuri ikinä ole kipeä, ehkä vastustuskyky on kondiksessa. Mitä täällä kauhistellaan jostain vessan hanasta, mut silti otetaan suuhun ja nuollaan toista ties mistä. 🤣
Ei nää tämmöisiä tee😂
Vierailija kirjoitti:
Jee ja olen edelleen elossa, jo 46 vuotta.
Minäpä olen jo 68 ja silti myös elossa, vaikka usein tulee hörpättyä vessan hanasta.
Pöntön kansi pidetään kyllä kiinni ja muutoinkin on aikaa siivota vessa usein.
Olen juonut vettä millon mistäkin. Silti olen terve 6-kymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Ulostebakteeri sulla on housussasi
Tämä on totta. Aina se kakkaraita silti yllättää...
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä sitten pitäisi juoda?
Vodkaa tai pirtua
No meillä ainakin on ihan peruskäytöstä kaikilla perheenjäsenillä laittaa pöntön kansi kiinni ennen kuin se vedetään. Hammasharjoja säilytetään ovellisessa kaapissa. Ap ilmeisesti vetää pöntön kansi auki ja säilyttää vielä hammasharjaa siinä vieressä jollain avotasolla. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
No meillä ainakin on ihan peruskäytöstä kaikilla perheenjäsenillä laittaa pöntön kansi kiinni ennen kuin se vedetään. Hammasharjoja säilytetään ovellisessa kaapissa. Ap ilmeisesti vetää pöntön kansi auki ja säilyttää vielä hammasharjaa siinä vieressä jollain avotasolla. Hyi.
Mistä sinä tiedät kuka sen pöntön mitenkin vetää, vai kyyläätkö haukkana vieressä??
Junien vessojen hanoista tulee kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo, siinähän huuhdellaan hammasharjakin.
Niin, hammasharja se vasta paskainen onkin.
https://nypost.com/2023/01/20/youre-probably-brushing-your-teeth-with-p…
Laita vessankansi kiinni joka kerta kun vedät niin kylppärissä on vähemmän niitä bakteereja. Voin kertoa että ulostebakteereja on ihan kaikkialla, eli aivan sama kuinka paljon peset käsiäsi niin niitä on silti joka puolella.
Ehkä ap. kannattaisi tutustua vesihanan anatomiaan, ennenkuin antaa neuvoja muille.
Vai ajattelitko, ihmisten työntävän wc lavuaarin suuhunsa ja ryystävän siitä veden? Ja silloin on mahdollista saada pöpöjä suuhunsa, mutta silloinkin ne tulevat vesihanan kahvasta, jota on käsitelty kädellä.
Kylpyhuoneen vesihanan vesi on yhtä puhdasta, kuin jos vettä ottaa keittiön hanasta ja se on juomakelpoista.
Otsikkohan oli kuin suoraan iltapäivälehtien pelottelua :D Kaikki on nykyään vissiin vaarallista..
Varmaan teillä kaupungin asunnoissa asuvilla hanasta tulee paskaa. EI meillä vaan tule.
Hysteeriset ihmiset ovat kyllä todella raskaita. Ulostebakteereita on varmasti paljon enemmän kaupassa lääpityissä tuotteissa kuin vessan hanassa. Jotain suhteellisuudentajua nyt.