Exän kanssa lapsen teko
Tulemme todella hyvin toimeen ja viihdymme toistemme seurassa, mutta minun puolelta ei romanttisia tunteita enää ole. Molemmat meistä haluaisivat lapsen, mutta sopivaa kumppania ei ole löytynyt. Exä on kertonut rakastavansa minua ja kyllä minäkin välitän hänestä. Ollaan keskusteltu, josko yrittäisimme lasta vaikkemme koskaan alkaisikaan seurustelemaan uudestaan.
Kuinka hyvä tai huono idea on lopulta?
Exä on rationaalinen, tunnollinen ja käytännöllinen. Vastuullinen. Minä miltein vastakohta. Ollaan 27v ja 31v.
Kommentit (32)
Ap, kirjoitit näin: "Exä on rationaalinen, tunnollinen ja käytännöllinen. Vastuullinen. Minä miltein vastakohta. Ollaan 27v ja 31v."
Eli omasta mielestäsi olet siis tunteellinen, välinpitämätön, epäkäytännöllinen ja vastuuton. Jos tämä kuvaus osuu sinuun, äitiys ei todennäköisesti olisi sinulle kovin helppoa, varsinkin, jos hoitaisit vauvaa vuorollasi täysin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kirjoitit näin: "Exä on rationaalinen, tunnollinen ja käytännöllinen. Vastuullinen. Minä miltein vastakohta. Ollaan 27v ja 31v."
Eli omasta mielestäsi olet siis tunteellinen, välinpitämätön, epäkäytännöllinen ja vastuuton. Jos tämä kuvaus osuu sinuun, äitiys ei todennäköisesti olisi sinulle kovin helppoa, varsinkin, jos hoitaisit vauvaa vuorollasi täysin yksin.
Sivusta kommentoin kun olen samanlainen. Vanhemmuus on kasvattanut paljon ja vaikka olen aika ''hällä väliä'' -henkilö, ajattelen lapselle parasta vaikka itselleni toimisin toisin. Ei ole ollut mitenkään hankalaa olla yksin lapsen kanssa. Erittäin helppoa.
Mitään noin pölvästiä en ole vähään aikaan kuullut. Lapsi ei ole leikkikalu.
Järkyttävän huono idea. Tuossa on niin paljon aineksia katastrofiin. En missään nimessä suosittele.
Hyvä idea.
Sitä paitsi, ei ne parisuhteet juuri koskaan kestä montaa vuotta. Tosi harvinaista nykypäivänä, että suhteet kestäisi yli 20v
Vierailija kirjoitti:
Mitään noin pölvästiä en ole vähään aikaan kuullut. Lapsi ei ole leikkikalu.
Kuinka lapsi olisi leikkikalu? Kaksi rakastavaa vanhempaa ja vielä enemmän rakastavia sukulaisia? Ap.
Teette niin kuin parhaaksi näette. Useammankin mielestä kuulostaa mahdollisuudelta, minustakin. Onnea ja tsemppiä! 💛
Särähti tuo, että exäsi edelleen rakastaa, mutta sinä et. Väkisin tuli mieleen, että exäsi aattaa haaveilla tuolla kuviolla saavansa sinut takaisin.
Muutoin, miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea! Olette myös nuoria vielä, joten kumppanikin varmasti löytyy.
Varmasti?
Jos nyt alkaa kolmatta lasta eksän kanssa tekemään, niin kyllä voi pitkäksi aikaa unohtaa kumppanihaaveet.
Tiedän yhden vastaavan parin, joka teki noin. Lapsi täyttää jo 18v tänä vuonna. Vanhemmat hyvissä väleissä aina olleet ja käsittääkseni lapsella ollut hyvä lapsuus. Vanhemmat asuneet lähekkäin, lapsen ollut helppo kulkea kotien välillä. Lapsen ollessa pienempi vanhemmilla ei suhteita ollut muihin, mutta viime vuosina on ollut. Tämä pari lähenteli lapsen syntyessä jo neljääkymmentä, ja ovat sanoneet, että oli tehtävä jos lapsia halusi. Kun eivät ihan yhen illan jutun kanssa halunneet. Tämä lapsi jäi molempien ainokaiseksi.
Niin löytyy kumppani eli ei mitään järkeä hankkia nyt lasta!