Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17808)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia neuvoja Windows95man tarvitsee Käärijältä?
Mitä kannattaa tehdä ja mitä ei kannata tehdä."
Ensi vuoden edustajalle voikin sitten jakaa neuvoja olla kuuntelematta Käärijää 😝 Vitsivitsi. Sanoo ne samat asiat, mitä vuosi sitten palstalla kaikki tiesi että se tekee perseelleen.
Käärijä teki jotain täysin ennennäkemätöntä ja -kokematonta. Upea artisti.
No tietysti. Mutta millä hinnalla.
Miksi tuo umk ketju on yhä niin aktiivinen? Sehän on jo ohi, kuten myös jännitys kuka edustaa Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia neuvoja Windows95man tarvitsee Käärijältä?
Mitä kannattaa tehdä ja mitä ei kannata tehdä."
Ensi vuoden edustajalle voikin sitten jakaa neuvoja olla kuuntelematta Käärijää 😝 Vitsivitsi. Sanoo ne samat asiat, mitä vuosi sitten palstalla kaikki tiesi että se tekee perseelleen.
No tietysti. Mutta millä hinnalla.
Viihdebisnes on mitä on. Vaatii enemmän työtä kuin 8-16 toimistoduuni, eikä tulot ole suuret jos et oo kunnolla breikannut. Siihen pisteeseen pitää rehkiä eikä välttämättä onnistu sittenkään. Käärijän onneksi biisi ja persoona erottui akanoista kansainvälisessä kisassa, ja hän on nyt tunnettu ympäri maailmaa (oikeasti). Mutta väsynyt. Rallilakanoihin pitäisi päästä useammin päiväunille. Voi olla että on hyvät neuvot w95m:lle ja Henrille, paremmat kuin Ylen väellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo umk ketju on yhä niin aktiivinen? Sehän on jo ohi, kuten myös jännitys kuka edustaa Suomea.
Joku laittaa kommentin, johon tekee mieli vastata, ja siitä se lähtee 😁
Vierailija kirjoitti:
Se on saanut kruunun ja löytyy sen vuoksi helpommin kuin tämä hiljainen ketju. Monella on varmaan myös kirjanmerkki siitä.
Itse siirryin tänään tänne ja hölisen vaikka itsekseni, jollei muut tänne löydä. Mutta ehkä ainakin ap on täällä minun lisäkseni :)
Oman maun arvio meidän semin julkaistuista jatkoon:
Helposti:
Puola
Ukraina
Slovenia
Hieman haasteita:
Moldova
Tuskin:
Irlanti
Luxemburg
En alapeukuta tuota ^ mutta olen eri mieltä (eihän kilpailua edes syntyisi, jos kaikki olisivat samaa mieltä).
Jo julkaistuista semi 1 maista jatkoon:
Liettua
Ukraina
Suomi
Muut jatkoonmenijät on kaiketi vielä julkaisematta. Australia on lähes varmasti finaalissa. Kroatiakin mikäli valitsee ennakkosuosikkinsa. Islanti politikoi ja on siksi jatkossa. Kypokselta tulee yleensä jotain hyvää. Serbiaan luotan myös. Slovenia ja Puola syö toistensa ääniä ihan jo sen takia että esiintyjät on samannäköisiä!
Vierailija kirjoitti:
En alapeukuta tuota ^ mutta olen eri mieltä (eihän kilpailua edes syntyisi, jos kaikki olisivat samaa mieltä).
Jo julkaistuista semi 1 maista jatkoon:
Liettua
Ukraina
Suomi
Muut jatkoonmenijät on kaiketi vielä julkaisematta. Australia on lähes varmasti finaalissa. Kroatiakin mikäli valitsee ennakkosuosikkinsa. Islanti politikoi ja on siksi jatkossa. Kypokselta tulee yleensä jotain hyvää. Serbiaan luotan myös. Slovenia ja Puola syö toistensa ääniä ihan jo sen takia että esiintyjät on samannäköisiä!
Aivan, itseltä taisi jäädä Liettua pois, sekin olisi selvä jatkoonmenijä!
Vierailija kirjoitti:
Montako maata siinä on?
15 maata Suomen semissä yhteensä, Suomi mukaan luettuna! 10 parasta jatkaa finaaliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on saanut kruunun ja löytyy sen vuoksi helpommin kuin tämä hiljainen ketju. Monella on varmaan myös kirjanmerkki siitä.
Itse siirryin tänään tänne ja hölisen vaikka itsekseni, jollei muut tänne löydä. Mutta ehkä ainakin ap on täällä minun lisäkseni :)
Kyllä meitä täällä alkaa onneksi olemaan. Hölistään pikku porukalla asenteella no rules ;)
Joku ehdotti Facebookissa, että Suomi vois viisupäivänä vetää Windows-liput salkoon :D
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että se toinen trolliketju katosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako maata siinä on?
15 maata Suomen semissä yhteensä, Suomi mukaan luettuna! 10 parasta jatkaa finaaliin!
Ja Suomi menee finaaliin että vilahtaa niin kuin Teemun kannikat.
Vierailija kirjoitti:
Joku ehdotti Facebookissa, että Suomi vois viisupäivänä vetää Windows-liput salkoon :D
Damn, huomaiskohan taloyhtiö pientä jäynää :D
Viraalilista päivittyi just. Pari uutta biisiä pudotti No Rulesin 6. sijalle. Sama sijoitus Suomessa siis nyt kuin Virossa, Ruotsissa näyttää edelleen olevan 2.
Muistakaahan kuunnella Spotifyssa No rulesia, se Suomen viraalilista päivittyy puolilta öin :)