Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17808)
Ruotsin viraali listalla sijalla kaksi ja Suomen viraali listalla kuudes 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Windows95man - No Rules! Sensual Edition Redditissä:
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/1avhtzg/windows95man_no_ru…
Kantsii lukea fanien kommentit.
This will get your shorts off instead of on
I will invite people to date and play this to see if I've met my soulmate or not
---
Mä olen ihan sekaisin myös tästä versiosta 😀👌
Saisivat tehdä tuosta ihan virallisen kokopitkän version YouTubeen ja Spotifyhin. Näkyvyys taattu.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin viraali listalla sijalla kaksi ja Suomen viraali listalla kuudes 😁
Hyvä hyvä! Myös Virossa kuudes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I will invite people to date and play this to see if I've met my soulmate or not
---
Joku kirjoitti, että tuon kuuntelemisesta tulee raskaaksi :O :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK-ketjussa toivottu tämän ketjun heräämistä. Toivottavasti väki alkaa löytää perille.
Löysin! Vaikka ei saa läähättää niin sanon silti että Henri 🔥 ja tasapuolisuuden nimissä myös Teemu 🔥 Sivistyneesti vain kannustan ja vähän nostan jalustalle 😏
Tervetuloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi tippuu oddseissa koko ajan. En ihmettele. Tämän piti olla viisujen hauska hetki, mutta tulikin viisujen politikoijat. Ei eteläisessä tai Keski-Euroopassa ymmärretä Israelin arvostelijoita. Ei sillä ääniä saada.
Normaalia seilaamista. Päivällä oli 11. sijalla.
ja saanen huomauttaa että tuo olisi suomen 4. Parhain sijoitus koskaan.
mutta itsehän toivon voittoa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi tippuu oddseissa koko ajan. En ihmettele. Tämän piti olla viisujen hauska hetki, mutta tulikin viisujen politikoijat. Ei eteläisessä tai Keski-Euroopassa ymmärretä Israelin arvostelijoita. Ei sillä ääniä saada.
Normaalia seilaamista. Päivällä oli 11. sijalla.
ja saanen huomauttaa että tuo olisi suomen 4. Parhain sijoitus koskaan.
mutta itsehän toivon voittoa 😅
VOITTO OTETAAN 🔥
Vierailija kirjoitti:
UMK-ketjussa toivottu tämän ketjun heräämistä. Toivottavasti väki alkaa löytää perille.
Keskustelun tason pitää nousta, jotta tämä ketju heräisi. Ketään kiinnostaa jatkuva No rulesin listasijoitusten luettelointi tai Henristä läähättäminen. Kisaan osallistuu Suomen lisäksi 36 muutakin maata.
Sexyfinnishguy oli kyllä näkemisen arvoinen. Hassujen kuteiden alta löytyy muutakin. Mä en tiiä mikä tää tyyppi on mutta jatkoon 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Saisivat tehdä tuosta ihan virallisen kokopitkän version YouTubeen ja Spotifyhin. Näkyvyys taattu.
Laittakaa Teemulle toivetta menemään Instassa! Popitellaan sitten sitäkin versiota täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun tason pitää nousta, jotta tämä ketju heräisi. Ketään kiinnostaa jatkuva No rulesin listasijoitusten luettelointi tai Henristä läähättäminen. Kisaan osallistuu Suomen lisäksi 36 muutakin maata.
Ja kommenttisi nostaa keskustelun tasoa?
Yllätyin miten paljon tykkään tästä. Loppu ihan tykitystä. Muilla mietteitä Belgiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei taso kelpaa niin saa toki olla hiljaakin. Jos siis ei osaa itse nostaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin miten paljon tykkään tästä. Loppu ihan tykitystä. Muilla mietteitä Belgiasta?
En tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kommenttisi nostaa keskustelun tasoa?
Luultavasti. Ainakin se on yritys palauttaa keskustelu ketjun varsinaiseen aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää.
kuulostaa siltä ett olen kuullut radiosta aika monta kertaa jo
Palstapoliisi ainakin löysi paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei taso kelpaa niin saa toki olla hiljaakin. Jos siis ei osaa itse nostaa tasoa.
Taso on kyllä varsinainen "taso".
Vierailija kirjoitti:
Palstapoliisi ainakin löysi paikalle.
Onneksi.
Löysin! Vaikka ei saa läähättää niin sanon silti että Henri 🔥 ja tasapuolisuuden nimissä myös Teemu 🔥 Sivistyneesti vain kannustan ja vähän nostan jalustalle 😏