Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomella oli UMK karsinnoissa tarjolla hyväkin kappale dzoukin sijasta, joka jäi toiseksi, näyttävä nainen joka osaa esiintyä ja laulaa. Suomi ei ole mitenkään erityisen nerokas näissä vitsiviisujutuissa. Käärijän häröily oli myös omituinen juttu, olisi maa ollut oudossa valossa jos tuuraajaa ei olisi löytynyt.
Paskana ei olisi mennyt edes finaaliin noiden kaikkien samanlaisten naisten joukosta
Tämä. Siellä oli näitä virsiä veisaavia emäntiä lähes joka toinen. Siltä sinäkin tuntui. Lisäksi ne kaikki lauloivat paremmin kuin sippola ja oli isot lavasysteemit. Sippola sitten vähän tallustaa lavalla ruskeessa koltussa hehkulampun kanssa ja raakkuu nuotin vierestä "paskana!"
Olis kumminkin ollut vähe
Toi nolous oli just hyvä kannanotto rigged viisuille.
Joku itähelsingin arpinaamainen juntti vielä uskoo, että juutalainen arvostaa tukeaan. Herää jo todellisuuteen, jossa 30 000 ihmistä on tapettu puolen vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Nämä viisut oli täynnä vihaa ja riitaa
Koulukiusaajien viisut, mukanaan se yksi kiusaamisen kohde.
Mitäköhän koulukiusaamisen asiantuntijat sanoisivat onnistumisesta? Menikö ihan täydellisesti käsikirjoituksen mukaan kiusaaminen?
Plussansa siihen toi tappouhan alla oleminen ja vasemmiston (Putinin ja Hizbollahin arvot jakaen) vyöryminen Malmöön.
😢😢😢
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä olen aivan innoissani, että viisut järjestetään sveitsissä. En paljoa sveitsistä tiedä, mutta nyt kun sivistän itseäni kiehtova maa. Tulee hienot viisut!
Tulee varmasti. Luotan myös sveitsiläiseen osaamiseen vaikka Ruotsi nostikin taas rimaa aika lailla korkeammalle.
Tosi hienosti pärjäilen
Tää vuosi ollu vaan tällainen
Mut oon päässy jo yli
Nyt kaikki on hyvin, eiks nii?
Joskus ehkä mä valehtelen
Terapias ja kavereille
Neki toivois, et voisin
Palata kuvioihin
Mut yks muisto susta, rakas
Tuo maailmanlopun takas
Odottakaa, vielä ei saa
Pyöriä maa, aurinkokin
Sammuttakaa ja tsemppibiisinne
Nyt ne verhot kii
Perukaa häät, ristiäiset
Linnut, junat ja internet
Pysäyttäkää
Etteks te nää?
Mä oon paskana
Te koitatte lohduttaa
Voimalauseita viinin kaa
Mutta sanat on ilmaa
Ja vaan jatkatte iltaa
Ehkä aika mut ehjäks saa
Ja sehän tässä mua pelottaa
Tää turvallinen tuska
Pitää kiinni mut sussa
Odottakaa, vielä ei saa
Pyöriä maa, aurinkokin
Nyt ne verhot kii
Perukaa häät, ristiäiset
Pysäyttäkää
Etteks te nää?
Mä oon paskana
Joo, oon aikuinen, mutta jos mä en
Niin ei muutkaan saa rakastaa
Joo, oon aikuinen, mutta tajuu en
Miks viel pyörii maa
Odottakaa, vielä ei saa
Pyöriä maa aurinkokin
Nyt ne verhot kii
Perukaa häät, ristiäiset
Pysäyttäkää
Etteks te nää?
Mä oon paskana
itekö se nää sanat rustas?
Parast olisi jos ne maat, joissa sotatila, ei osallistu. Ihan sama kuka hyökkäsi ja minne ja kuka kosti ja mitä. Konfliktit on aina monimutkaisia ja on väärin tuoda niitä ja niiden poliittisia sorkuja laulukilpailuihin.
Oudot viisut.
Pöyristyttävää, että okkultismi, pentagrammit jne ovat sallittuja.
Seksiä korostetaan liikaa monissa esityksissä.
Sveitsin poika on sympaattinen, ja esitys ja laulutaito olivat hienot. Laulu itsessään ehkä ei paras kuitenkaan.
Kiva että Suomi oli mukana finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamala fiilis jäi erityisesti ihan viime hetkellä diskatun Hollannin kohtelusta.
Vierailija kirjoitti:
viime vuonna juryt järkkäsi ruotsin voittajaksi vastoin katsojien tahtoa
eilen sama juttu israelin kanssa
Israel Israel Israel...??? Kertokaa nyt joku mikä siinä Israelin kappaleessa oli niin erinomaista ja parempaa kuin muilla??? Muistan vaan paikallaan pysyneen laulajan sekä tanssijat ympärillä kuten niin lukemattoman monessa muussakin tusinabiisissä. Laulun säveltä tai sanoja en muista. Meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos eikä esityksessä ollut edes mitään visuaalista sellaista, joka olisi säväyttänyt.
Eli miksi sen olisi pitänyt voittaa? Kysyn tosissani.
aika jännä miten paljon täällä kannatetaan antisemitismiä ja holokaustia
Aatu kyllä nauraisi
Vierailija kirjoitti:
Juutalaiskaverini tuomitsee maansa käymän sodan ja oli aika häpeissään kun kerroin persujen kannatuksesta.
He eivät halua teidän junttien kannatusta.
Mitä vielä valitat, äänet on jo annettu
Vierailija kirjoitti:
Israelilaiset oksentais, jos kuulisivat persujen kannatuksesta. No mut persut on populisteja, ne mitään oikeaa asiaa kannata, tuuliviirejä. Äsken vielä Putin oli idoli. Laura suurimpana fanina. Kukahan seuraavaksi?
Tuomitsen sodan täysin, mutta tunnen fiksuja israelilaisia jotka myös tietysti tuomitsevat sodan.
He ovat kaikki varakkaita ja hieman yläluokkaisia. Oksennus, hämmennys ja häpeä olisivat varmaan päällimmäisenä jos tietäisivät saamastaan persu tuesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaajien viisut, mukanaan se yksi kiusaamisen kohde.
Mitäköhän koulukiusaamisen asiantuntijat sanoisivat onnistumisesta? Menikö ihan täydellisesti käsikirjoituksen mukaan kiusaaminen?
Plussansa siihen toi tappouhan alla oleminen ja vasemmiston (Putinin ja Hizbollahin arvot jakaen) vyöryminen Malmöön.
😢😢😢
Putin on kyllä oikeistoa, samaa mitä Erdo, Orba, Purra ja Melooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroviisujen paras hetki kun lureeni istui rautatanko pershiissä vessapaperien keskellä huokailemassa 10 minuuttia.
Hyvät naurut sai tästä luonnehdinnasta. Muita ehdotuksia on ollut avaruusolion hammaslääkäripelko, futuristinen papakoe, baarijakkaralla eksästä ulina, kun yrität yli kolmekymppisenä päästä sohvalta ylös, jne.
Hyvät vatsalihakset sillä on oltava kun tämmöisiä esityksiä treenailee. Kuinkahan huvittavia ne ekat versiot on olleet jos tämä on se viikkoja harjoiteltu veto.
Futuristinen papakoe!! 😂😂😂 Tähän kommenttiin hajos nyt mun pakka, joka toki viisuviikolla ylipäätään on hyvin hatarasti koossa.
Voisiko viisut julistaa täysin uskonto-vapaiksi kisoiksi. Mihin tahansa uskontoon liittyvät kannanotot, sanoitukset, lausahdukset ja lähettäjä vatiin konfliktit heittäisi heti ulos kisoista.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan tässä ammattilaisraatien valinnoissa painanut Israelin voitonvälttelyn lisäksi myös pohdinta siitä, mikä maa pystyy järjestämään kunnolliset viisut. Kroatia oli selkeä yleisön suosikki ja olisi ansainnut raadeiltakin enemmän pisteitä.
Ei. Kroatia ei ansainnut raadeilta enemmän pisteitä. Se sai raadeilta hyvin pisteitä ollakseen tuollainen jumputus biisi.
Vierailija kirjoitti:
Loreen istui eilen tanko pyllyn sisällä
Ei mitään väliä kun laulaa kuten Loreen laulaa.
oma suosikkini, kuvastaa hyvin Euroopan rappiota ja sen rappiotaiteita
Vierailija kirjoitti:
Joku itähelsingin arpinaamainen juntti vielä uskoo, että juutalainen arvostaa tukeaan. Herää jo todellisuuteen, jossa 30 000 ihmistä on tapettu puolen vuoden aikana.
Totta, isisläinen Hamas antaa palestiinalaisten naisten ja lasten kuolla tarkoituksella kukistakzeen Israelin. Hamas käyttää tyhmiä palestiinalaisia hyväkseen omien valtapäämääriensä vuoksi. Luulevatko vihervassarit, että kun Hamas pääsee valtaan, niin kansalla alkaa vapaus ja onni? Ei, vaan jatkuu naisten orjuuttaminen ja homojen kaulankatkaisut. Ym.
Balladejahan oli tänä vuonna todella vähän edellisiin vuosiin verrattuna ja top kympin joukkoon niistä tuli kolme kuten keskimäärin on tullut.