Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Meinaan hakea kaupasta yhden abban sillipurkin illaksi, tuonko teillekin jotain?
Me aateltiin tehdä kisakatsomossa voittajasta veikkaus: voittajalle purkki Abbaa ja The Winner Takes It All lähtee soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Meinaan hakea kaupasta yhden abban sillipurkin illaksi, tuonko teillekin jotain?
Suomi-viinaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna voi sitten israeli ja big five olla keskenään pommisuojassa, ja juhlia paperihatut päässä.
Tuskin lähtisi edes Big Five mukaan, siellähän on nytkin israelilaiset ahdistelleet eurooppalaista toimittajaa. Ja juurihan Israel pommitti espanjalaisen hyväntekeväisyysjärjestön työntekijät kuoliaaksi "turvavyöhykkeellä".
https://wiwibloggs.com/2024/05/10/rtve-requests-eurovision-organisers-e…
Israel on kohta sodassa jonkun Euroopan valtion kanssa. Tulee kolmas maailman sota.
Historiankirjoissa tullaan mainitsemaan, että WW3 eskaloitui Euroviisuissa.
Ja sit me voidaan kertoa lastenlapsille että me oltiin mukana siinä, ette kulkaa uskokaan, vuosi oli 2024 ja kaikki lähti siitä kun Suomi valitsi viisuihin Windows95manin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä menee nyt ohi päivän polttavan keskustelun, mutta mä tykkäsin Italian ja Espanjan biiseistä.
Parempaa keskustelua tämä kappaleista puhuminen on. Minä rakastan Espanjan esityksessä sitä kohtaa kun stringipebat tekee temppujaan ja sen kuperkeikan jälkeen se mies tekee jonkun voimaantumiseleen. Vamos!
Siis se vasemmanpuoleinen tanssija tekee jonkun hyppypiruetin lasketuen spagaatiin :O. Korkeakorkoisissa ylipolvenlateksisaappaissa! Siinä unohtui ihan kuunnella sitä laulua, huhhuh :D.
Kuulostaa yhtä pahalta kuin se Rave-laulajan perseen pyöritys, kun laulutaidot ei riitä.
Israelin vedonlyöntiprosentit sen kuin paranevat. Voittoa kohti Eden! <3
On siinä illalla juontajilla tekeminen, että saavat yleisön pidettyä kurissa. CCC aikana viime vuonna oli mies juontaja joka oli tiukka.
Entäs tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan draamaa, niin salaa nautin tästä kaikesta. Hyvää iltaa kaikille, toivotaan vielä mehukkaita juonenkäänteitä <3
Mulla on paha olo tästä. Olen seurannut tapahtumia ja olo tuntuu surulliselta.
Sama täällä. Harmitti jo viimevuotinen vääryys ja nyt tämä shitshow, jonka ytimessä on Israel. Jos EBU olisi sulkenut Israelin ulos, olisi kaikki tämä kisaan kuulumaton poliittinen hullutus jäänyt myös pois. Mikseivät niin tehneet, kun Euroviisut ei kerta ole poliittinen tapahtuma?
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne joostin vanhemmat kuoli?
Syöpään ja slaagiin.
Eihän noista kuvaajistakaan tiedä, kenen agendaa ajavat. On kyllä outo tapaus
Vierailija kirjoitti:
Umpitylsä biisi. Minä haluan jotain menevämpää.
Onneksi menin Liverpooliin paikan päälle. Taisi olla viimeiset rauhanomaiset viisut. Sveitsin Nemo ansaitsee voiton tänä vuonna. Kirjaimellisesti. Viime vuoden Remo Forrerin watergun biisiä voisivat nuo Israelilaiset kuunnella.
-I dont wanna be a soldier, soldier
I dont wanna have to play with real blood.
En tiedä onko Suomen esityksen taustatanssijoilla tavallisestikin sellaiset hiustyylit kuten esityksessä mutta sopivat erittäin hyvin tuohon 90-luvun teemaan. Jakaus keskellä ja piikkihiukset.
Vierailija kirjoitti:
aika jännä miten paljon täällä on holokaustin kannattajia
No niinpä. Holokaustihan se käytännössä on mitä Israel parhaillaan tekee. Ei siitä pääse mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä menee nyt ohi päivän polttavan keskustelun, mutta mä tykkäsin Italian ja Espanjan biiseistä.
Parempaa keskustelua tämä kappaleista puhuminen on. Minä rakastan Espanjan esityksessä sitä kohtaa kun stringipebat tekee temppujaan ja sen kuperkeikan jälkeen se mies tekee jonkun voimaantumiseleen. Vamos!
Siis se vasemmanpuoleinen tanssija tekee jonkun hyppypiruetin lasketuen spagaatiin :O. Korkeakorkoisissa ylipolvenlateksisaappaissa! Siinä unohtui ihan kuunnella sitä laulua, huhhuh :D.
Kuulostaa yhtä pahalta kuin se Rave-laulajan perseen pyöritys, kun laulutaidot ei riitä.
Joo ei Espanjan esityksessä laulua ole nimeksikään 😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vaivaiset 23% eroa kärkipaikalle 😂 Mahtaako aika loppua kesken, kun finaaliin on aikaa alle 7 tuntia?
näyttää ihan jimmy savilelta sori vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivaiset 23% eroa kärkipaikalle 😂 Mahtaako aika loppua kesken, kun finaaliin on aikaa alle 7 tuntia?
Eikös Sara Siipolankin pitänyt voittaa UMK vedonlyöjien mukaan massiivisella äänivyöryllä? Kroatia tippuu alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umpitylsä biisi. Minä haluan jotain menevämpää.
Erittäin keskinkertainen biisi. Ei mitään spesiaalia.
Jotta ensi vuonnakin olisi viisut, äänestäkää Sveitsiä. Siellä on kaikkien osapuolten rahat, rauha taattu.
Ei tälle saisi nauraa, mutta naurattaa silti :D:D