Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisen pitkät hiukset miehen silmään eroottiset?

Vierailija
21.01.2024 |

Sen olen tiennyt että moni mies tykkää, mutta nyt kun olen oppinut hoitamaan hiuksiani hyvin ja alkavat olla oikeasti pitkät ja kiiltävät, niin olen huomannut saavani joiltain miehiltä kummallista käytöstä. Yksikin autolla ohi ajava mies näytti suorastaan kumartavan samalla kun tuijotti (katsoin itse vähän peloissani ja arkana autoon kun tein pienen liikennevirheen ja olin auton edessä) ja ex alkoi puhua suoraan panemisesta kun kysyin mitä tykkää nykyään niin pitkistä hiuksistani (ollaan kavereita ja tavataan lapsemme takia). Jotenkin ihan huokaili siinä ja käytös oli vähän kuin kontrollitonta. Tuijotusta olen ennenkin tukka auki saanut osakseni... Jotenkin kuin miehet vähän lumoutuisivat naisen pitkistä hiuksista. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana olin sitä mieltä, että pitkät hiukset naisella ovat seksikkäät. 

Sittemmin on tullut kokemusta enemmän. 

Enkä itse asiassa enää pidä siitä, jos omalla naisella on pitkä tukka. Se on vaan hankala.

Aina suussa, jos jotain seksitouhua yrität, saat sylkeä hiuksia suustasi, jos nainen on päällä niin sen tukka kutittaa jos liehuu vapaana ja häiritsee näkyvyyttä yms.

Joillekin naisille sitä paitsi sopii paljon paremmin lyhyt leikkaus. Kukin tyylillään! 

Vierailija
22/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hiukset ärayttävät silmässä. Laita ne ponnarille jos haluat ratsastaa päällä ja kumarrella tissejä suuhun nuoltavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat. Hiukset ovat ihmisen kruunu ja ylpeys.

Vierailija
24/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kun millään muotoa ei voi olla ktse vain siitä, onko tukka lyhyt vai pitkä? Samoinhan ajatellen, voisi kysyä pitääkö se miehen penis olla joko lyhyt vai pitkä?  - Ajatus on naurettava kun sillä ei ole mitään tekemistä suvunjatkamiseen eikä edes seksuaalisuuteen ihmisellä; sen hyvyyteen. Tämä on fakta.

Sen sijaan se sama asia, mikä näissä molemmissa asioissa vaikuttaa on: onko se tukka/penis paksu?

Se on ainoa mikä tuo sitä extra-nautintoa toiselle!

Itseäni kiihottaa eniten se kun saan tunkea isot kämneneni naisen Tuuheaan tukkaan..kiihotun siitä.

Vierailija
25/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin märkinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi