Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisen pitkät hiukset miehen silmään eroottiset?

Vierailija
21.01.2024 |

Sen olen tiennyt että moni mies tykkää, mutta nyt kun olen oppinut hoitamaan hiuksiani hyvin ja alkavat olla oikeasti pitkät ja kiiltävät, niin olen huomannut saavani joiltain miehiltä kummallista käytöstä. Yksikin autolla ohi ajava mies näytti suorastaan kumartavan samalla kun tuijotti (katsoin itse vähän peloissani ja arkana autoon kun tein pienen liikennevirheen ja olin auton edessä) ja ex alkoi puhua suoraan panemisesta kun kysyin mitä tykkää nykyään niin pitkistä hiuksistani (ollaan kavereita ja tavataan lapsemme takia). Jotenkin ihan huokaili siinä ja käytös oli vähän kuin kontrollitonta. Tuijotusta olen ennenkin tukka auki saanut osakseni... Jotenkin kuin miehet vähän lumoutuisivat naisen pitkistä hiuksista. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Erittäin seksikkäät ja eroottiset. Myös tyylikkäät ja hurjan kauniit. Eri kampaukset ovat kuin taidetta.

Vierailija
2/25 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksinkertaisesti, ON!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, kiiltävät kauniit hiukset ovat prinsessakamaa. Aika lailla jokainen poika katsoessaan piirrettyjä lapsena ihastui siihen sadun prinsessaan, jolla aina oli kaunis pitkä tukka. Näin väitän ja näin kävi mullekin. Sitten, kun näki tyttöjä kerhossa, joilla kaikilla melkein oli pitkä tukka, oli kuin olisi ollut taivaassa. Kaunista ja aikuisena myös eroottista.

Vierailija
4/25 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja minusta myös miehillä. Kannustan molempia sukupuolia kasvattamaan tukkaa.

Vierailija
5/25 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle. Muut asiat ratkaisevat. Siilitukka tai kaljukin voi olla naisella seksikäs, mutta riippuu niin naisesta. 

Vierailija
6/25 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitkät hiukset on hot. Suomi naiset vain kynivät 3 kymppisenä hiuksensa lyhyeksi. On kun miestä panisi kun lyhyet hiukset.

Vierailija
7/25 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät vaaleat hiukset ja kyllä toiset tykkää kovasti ja sen sanoo. 

Vierailija
8/25 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on usein nuorilla ja hedelmällisimmällä iässä olevilla naisilla, ja sen takia pitkät hiukset ovat alitajuisesti miesten mielestä seksikkäät, vaikka sitten vanhemmalla naisella. Usein kuitenkin käy niin, että samalla kun naisille tulee ikää, niin hiukset lyhenevät ja pienet käsilaukut vaihtuvat muumimamman kasseiksi.

Vierailija
9/25 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ovat. Silloin kun laitan pitkät hiukseni oikein kauniisti, niin tuntuu että eräiltä miehiltä loppuu aivotoiminta siihen paikkaan.

N37

Vierailija
10/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle. Muut asiat ratkaisevat. Siilitukka tai kaljukin voi olla naisella seksikäs, mutta riippuu niin naisesta. 

Jotta siilitukka tai kalju näyttäisi naisella paremmalta kuin pitkä tukka, niin pitää olla kyllä tosi hyvät kasvonpiirteet... Pitkä tukka näyttää helpommin nätiltä ja naiselliselta joka naisella mielestäni.. joitain harvoja naisia on joilla on tosi hyvät kasvonpiirteet, jolloin lyhyt tukka saattaa olla jollain tapaa jopa enemmän eduksi ja enemmän korostaa niitä hyviä piirteitä mutta eivät hekään rumia pitkien hiusten kanssa ole. 

Vierailija
11/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään väliä hiuksilla, kaikki kelpaa

Vierailija
12/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen pitkät hiukset ovat lumoavat. Aivan ihanat jotka kääntävät pään.

Vierailija
13/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset liittyy naisen muuhunkin olemukseen , tyyliin ja pukeutumiseen. Yhtä hyvin lyhyet hiukset plus tyyli on söpöä tai jopa hot . Itse kyllä pidän enemmän lyhyistä hiuksista kuin pitkistä. 

Vierailija
14/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuumasi tavatessamme miten hypnotisoivat vapaasti heiluvat hiukset on lenkkeillessä. Ja kyllähän se kieltämättä saa omankin katseen seisahtumaan. Autolla ajaessa kiva piikitellä miestä kun pitkähiuksisen naisen lenkkeillessä puhe pysähtyy ja pää kääntyy. Ehkä nämä pienet poikamaiset asiat vain ovat juuri niitä miksi pidän miehestäni 

Vierailija
15/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla on pitkät hiukset mutta ei kukaan mies kehu,toisaalta on rumat kasvot eli ihan sama onko pitkät hiukset jos kasvot on kuin petolinnun prse.

Vierailija
16/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ole seksikkäät sen kummemmin.

Kasvoihin ja olemukseen sopiva laadukkaasti leikattu kampaus on kaunis kauniilla ihmisellä, pituudesta riippumatta.

Teinimäisesti seurassa tukkaansa sukiva, nakkeleva ja pöyhivä nainen on turn-off.

Vierailija
17/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat. Omalla naisellani on rintoihin asti hiukset ja pitää niitä avoimena kun pystyy koska tietää että tykkään siitä. Itselläni on hyvin lyhyet ja ollaankin sovittu että hän ei lyhennä enkä minä kasvata niin molemmat on tyytyväisiä.

Vierailija
18/25 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko lantiolle ulottuvat hiukset kiihottavammat kuin selän puoleen väliin ulottuvat, vai onko näillä leveleillä jo ihan sama?..

Vierailija
19/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä onko lantiolle ulottuvat hiukset kiihottavammat kuin selän puoleen väliin ulottuvat, vai onko näillä leveleillä jo ihan sama?..

Omasta mielestäni noin pitkissä se riippuu tapauskohtaisesti. Keskimääräisesti lantiolle asti on kiihottavammat. Mutta jos alkaa menemään lantioiden alapuolelle niin alkaa olla jo pikku hiljaa liian pitkät.

Vierailija
20/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kommentti mieheltä kun tavattiin ja johon olen nyt hulluna rakastanut: "noi sun hiukset on toooosi ihanat". Mulla on pitkät vaaleat ja vähän kihartuvatkin hiukset ;)