Miksi Tinderissä jos kertoo että on 15v suhde takana..
Se on huono asia!? Olen siis nainen jolla on pitkä suhde takana, jonka minä siis lopetin.
Mutta nyt reaktioista päätellen se on huono asia (tosin mahdollisesti nämä ihmiset hakevat lyhytaikaista seuraa) minulla on muuten hyvä profiili, olen urheilullinen ja saan paljon osumia. Kaksi miestä jo poisti minut kun kerroin että olen ollut pitkään suhteessa.
Toinen oikein ivasi onko exälläni jo uusi ja lapsia. Vaikka exäni ei olisi halunnut erota. Minä halusin.
Mikä logiikka?
Kommentit (51)
Oonko outo, kun mulle se kertoo jotain, onko sanotaanko nyt +30v henkilö eronnut pitkästä suhteesta, ollut "sitä sun tätä", vai että ei kerro mitään.
Mulla olisi tod näk eniten sama suunta sen kanssa, joka on ollut pitkässä suhteessa.
Ei sitä tietenkään tarvitse vuosien tarkkuudella hieroa naamaan profiilissa. Vaan tyyliin "pitkän suhteen jälkeen tässä jo hyvän tovin sinkkuna ollut ja valmiina uuteen".
Luojan kiitos olen jo pitkässä suhteessa.
Jos olet juuri eronnut niin uusi kumppani pääsisi laastariksi ja likasangoksi ja lopulta jätetään kuin nalli kalliolle kun olet päässyt eksästäsi yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se saattaa pelottaa ihmisiä. Onhan siinä aikamoinen määrä painetta olla uusi poikakaverin sinulle. Sulla on tietyt odotukset ja kokemukset jne.
Muut kommentoijat voisivat lopettaa ton spekuloinnin ja illeilyn. Se ei ole mitenkään rakentavaa.
Kyllähän se riippuu aika paljon siitä, että milloin ap on eronnut. Jos on eronnut 15 vuoden suhteesta ja etsii jo uutta viikon jälkeen, niin on ihan ymmärrettävää, että tilanne vähän miehiä arveluttaa.
Ei kun miehet on p*skoja. Ei miehet saa valkata. Siis koko tinderhän on naisten karkkikauppa, mitä siitä nyt tulee, jos miehilläkin on ehtoja.
LoL. Arvasin heti aloituksesta että palstaileva Tinderin jakojäännös on täällä taas ilkeilemässä. Ja siinähän sinä, haukkumassa naisia, kun et niitä saa. Happamia, marjat, kettu.
Vierailija kirjoitti:
Viesteistäsi saa vaikutelman, että sulla on kova tarve todistella ja päteä mm. sillä minkä tasoisia miehiä löydät tinderissä ja exäsi oli. Jo tämä olisi minulle syy unmatchata. En sitten tiedä mitä keskusteluissanne on noussut esiin.
Ei ap ole sanonut mitään tuollaista. Sinä vaan ryntäsit huutamaan tasoista taas tinderkeskusteluun. Vaikka kukaan muu ei niistä puhu ja ne on paskaa.
Miksi kaikkien tinder-miestin pitäisi kiinnostia juuri sinusta?
Mitä itse opin tinderistä 4 vuoden aikana. Suuri osa siellä on rikkinäisiä sieluja, heistä ei ole sulle turvalliseksi ja tasavertaiseksi kumppaniksi, jos sulla on omat asiat kondiksessa. Siinä menee vain ikä ja terveys, jos koittaa saada selvää tuollaisen ihmisen mielenjuoksusta, saatikka rakentaa sellaisen kanssa toimivaa parisuhdetta.
Minullakin oli takana yli 10 vuoden suhde + 2 lasta ja vaikka monet voi nähdä sen miinuksena, niin antaahan se aivan erilaisen perspektiivin ja elämänkokemuksen asioihin; voi olla vaikeaa silloin löytää kumppania miehestä, jolla on parisuhteista tai perhe-elämästä olematon kokemus samassa iässä (olettaen että puhutaan nyt jo kuitenkin 30-40-vuotiasta ihmisistä).
Osa etsii vain seksiä vielä tuossakin iässä (joka usein liittyy edellä mainittuun seikkaan, oman rikkinäisyyden takia heillä ei ole pateja muuhun kuin pinnallisiin suhteisiin).
Kyllä sieltä voi kumppanin löytää, mutta varaudu kohtaamaan kaikenlaista hiihtäjää matkalla. Jotkut löytää tuurilla heti, itse löysin tosiaan 4 vuoden ja varmaan lähemmäs 100 treffien jälkeen. (Muutama potentiaalinen oli toki siinä välissä ennen nykyistä, mutta ne kaatui liialliseen välimatkaan tai elämäntilanteeseen). Nykyisen kanssa ollaan seurustelu vuosi <3
Mitäpä jos poistaisit sen 15 vuoden tiedon kokonaan sieltä profiilista. Turhaa tietoa menneestä. Kerro vain pelkästään sinusta itsestäsi ja mitä tällä hetkellä toivot tinderistä tai elämästä ylipäätään. Taustat ja exät ehtii kyllä sitten käymään läpi, kun sen aika on, jos jokin juttu etenee sille tasolle, että mielekästä jakaa menneisyyttä toisen kanssa.
Miehet haluaa naisen, joka osaa tehdä päätöksiä, eikä arvo 15 vuotta onko joku oikea vai väärä.
Kyllä itseä naisena kiinnostaa kuinka pitkä suhde miehellä on takana. Jos paljon lyhyitä suhteita niin kertoo siitä ettei osaa sitoutua. Jos pitkä parisuhde takana ja Erosta jo pidemmän aikaa ja omat möröt käsitellyt niin se on hyvä.
Myös miehille joita olen treffaillut on ollut tärkeä nämä asiat tietää. Yksikään ei ole pitänyt huonona että itsellä pitkä parisuhde takana, lapsia ja että etsin pysyvää kumppania. en kyllä heti eron jälkeen ketään lähtenyt etsimään.
Miksi deittaat lapsellisia naisia?