Miksi Tinderissä jos kertoo että on 15v suhde takana..
Se on huono asia!? Olen siis nainen jolla on pitkä suhde takana, jonka minä siis lopetin.
Mutta nyt reaktioista päätellen se on huono asia (tosin mahdollisesti nämä ihmiset hakevat lyhytaikaista seuraa) minulla on muuten hyvä profiili, olen urheilullinen ja saan paljon osumia. Kaksi miestä jo poisti minut kun kerroin että olen ollut pitkään suhteessa.
Toinen oikein ivasi onko exälläni jo uusi ja lapsia. Vaikka exäni ei olisi halunnut erota. Minä halusin.
Mikä logiikka?
Kommentit (51)
Miksi ex oli väärä? Millaista miestä nyt haet?
Miksi meni 15 vuotta huomata että mies oli väärä?
Vierailija kirjoitti:
Mies oli oikea 15v ja sitten iski eka kuuma aalto.
Vierailija kirjoitti:
Se, että olet eronnut, kertoo siitä että sulla on tietyt standardit ja pystyt lopettamaan suhteen jos se ei toimi. Ehkä nämä miehet haluavat naisen, joka ei vaadi mitään vaan hyväksyy kaiken, myös huonon kohtelun.
Heh. Taattua av laatua. Muistaakseni nyt miehet, ettei siellä Tonderissä saa lopettaa keskustelua, ettei mammoille tule pahamieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se saattaa pelottaa ihmisiä. Onhan siinä aikamoinen määrä painetta olla uusi poikakaverin sinulle. Sulla on tietyt odotukset ja kokemukset jne.
Muut kommentoijat voisivat lopettaa ton spekuloinnin ja illeilyn. Se ei ole mitenkään rakentavaa.
Kyllähän se riippuu aika paljon siitä, että milloin ap on eronnut. Jos on eronnut 15 vuoden suhteesta ja etsii jo uutta viikon jälkeen, niin on ihan ymmärrettävää, että tilanne vähän miehiä arveluttaa.
Ei kun miehet on p*skoja. Ei miehet saa valkata. Siis koko tinderhän on naisten karkkikauppa, mitä siitä nyt tulee, jos miehilläkin on ehtoja.
Myöntäisit nyt vaan ap itsellesi että oot törmäämässä seinään parisuhderintamalla. Se että oot eronnut omasta aloitteestasi vihjaa jokaiselle miehelle että seuraava kerta eroamiseen on helpompi ja todennäköisesti et pysty uskollisuuteen. En sano että et pysty mutta sellaisia epäilyksiä minulle ainakin herää. Kuka haluaa parisuhteeseen tikittävän eropommin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti melko uusi Tinderissä, kun olet nainen ja puhut, miten saat paljon osumia...
Ai sekin on väärin ettei Tinderissä ole ollut vuosikausia jo? Mitähän se sinusta kertoo jos olet pyörinyt siellä kovin kauan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli oikea 15v ja sitten iski eka kuuma aalto.
Tässä on oiva esimerkki Tinder-luuserista. Ap olet väistänyt luodin kun häipyivät itse.
"Miksi tinderissä.."
Lopetin lukemisen tähän.
Jätä tinder ja opettele millainen oletkaan itse nyt eron jälkeen eikä heti tinder laulamaan.
Vierailija kirjoitti:
Myöntäisit nyt vaan ap itsellesi että oot törmäämässä seinään parisuhderintamalla. Se että oot eronnut omasta aloitteestasi vihjaa jokaiselle miehelle että seuraava kerta eroamiseen on helpompi ja todennäköisesti et pysty uskollisuuteen. En sano että et pysty mutta sellaisia epäilyksiä minulle ainakin herää. Kuka haluaa parisuhteeseen tikittävän eropommin kanssa?
Sitä paitsi tuon ikäinen nainen on tuon ikäiselle miehelle se toinen vaihtoehto jos ykkösvaihtoehto eli nuoremmat naiset ei jää haaviin. Vielä jos sulla on lapsia se on monelle ydinperheestä haaveilevalle turnoff. Voin kertoa kokemuksesta että lapsellisten naisten deittailu on hiton moinen päänsärky kaikkine aikataulujärjestelyineen.
Vierailija kirjoitti:
Jätä tinder ja opettele millainen oletkaan itse nyt eron jälkeen eikä heti tinder laulamaan.
Kissa vai koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa vai koira.
Ota koira
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko nyt näin, että jos asia joka deittaillessa mimmillä on ekana mielen päällä on se, että "hän on just eronnut 15v suhteesta" niin onhan se todellinen turnoff kun tuodaan exät heti pöytään.
Mut me nyt muutenkin haetaan eri asioita, mulle naisen urheilullisuus on pitkä miinus, vaikka itse olen SM tason liikkuja lajissani. Naisessa tulee olla tiettyä pehmeyttä.
M28
No sulle niitä pehmeitä kyllä riittää siellä Tinderissä.
Sillä ei ole mitää väliä onko sulla takana 1 päivän vai 100 vuoden suhde koska miehille kelpaa kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Se saattaa pelottaa ihmisiä. Onhan siinä aikamoinen määrä painetta olla uusi poikakaverin sinulle. Sulla on tietyt odotukset ja kokemukset jne.
Muut kommentoijat voisivat lopettaa ton spekuloinnin ja illeilyn. Se ei ole mitenkään rakentavaa.
Pelottavaa se onkin varmaan sitoutumiskammoiselle poikamiehelle jolla ei ole aikomustakaan saada Tinderistä seksiä enempää.
Viesteistäsi saa vaikutelman, että sulla on kova tarve todistella ja päteä mm. sillä minkä tasoisia miehiä löydät tinderissä ja exäsi oli. Jo tämä olisi minulle syy unmatchata. En sitten tiedä mitä keskusteluissanne on noussut esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi tuon ikäinen nainen on tuon ikäiselle miehelle se toinen vaihtoehto jos ykkösvaihtoehto eli nuoremmat naiset ei jää haaviin. Vielä jos sulla on lapsia se on monelle ydinperheestä haaveilevalle turnoff. Voin kertoa kokemuksesta että lapsellisten naisten deittailu on hiton moinen päänsärky kaikkine aikataulujärjestelyineen.
Osa miehistä valehtelevatkin haluavansa parisuhteen lapsettoman naisen kanssa, vaikka hakusessa on hupia vähäksi aikaa. Lapsellinen seksisuhteen etsijä ei kelpaa näille miehille. Lopetin Tinderin käytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on katkeraa...
Itselläni ollut sama tilanne enkä huomannut, että se häiritsisi ketään. Miehillä myös aika perus, että on erottu pitkästä suhteesta. Epäilen, että syy on muualla. Kaksi häipynyttä miestä on myös valitettavasti aika perus juttu, eikä syy selviä ikinä. Osa vaan poistuu vaikka keskustelu olisi ollut ihan hyväkin. Ehkä joku asia on ärsyttänyt, mutta on siellä niitäkin jotka itse valehtelevat. Eivät ole itse sinkkuja tms. Mutta mitä tuossa voi tehdä? En mä ainakaan alkaisi sen takia valehdella. Jos se syy olisikin 15v suhde niin mitä sitten? Jokaisella on oikeus omiin syihin.
Enkä ehkä ottaisi kysymyksiä eksästä ivaamisena, mutta en toki tiedä miten tilanne muuten on mennyt.