Eläkeläiset ja opiskelijat, aiotteko kannattaa lakkoja?
Kommentit (24)
En tämä on kansan valitsema hallitus ja tuen hallitusta ja käyn kaupassa ainakin.
Olen eläkeläinen. Kannatan lakkoilua.. En halua, että lääkkeeni ym. kallistuu. Lasten ja lasten työolojen heikennyksiä en hyväksy, enkä koulutuksesta ym. Nuoriin kohdistuvasta kurjistaminsesta. Heissä on tulevaisuus..
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkeläinen. Kannatan lakkoilua.. En halua, että lääkkeeni ym. kallistuu. Lasten ja lasten työolojen heikennyksiä en hyväksy, enkä koulutuksesta ym. Nuoriin kohdistuvasta kurjistaminsesta. Heissä on tulevaisuus..
Tää on kyllä niin tosi. Moni tuskin käsittää miten kausakantoisia päätöksiä hallitus yrittää saada läpi.
Lakko kohdistuu kaikkein eniten pienituloisempiin.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen työelämäheikennykset kohdistuu pienituloisiin ja kaikkiin palkansaajiin.
Erityinen rimanalitus nuorille on sallia perusteettomat pätkätyöt. Paljon muutakin todella ikävää on listalla.
Vierailija kirjoitti:
En tämä on kansan valitsema hallitus ja tuen hallitusta ja käyn kaupassa ainakin.
Ei ole. Kansa ei valinnut hallitusta ja hallituspuolueet sai yhteensäkin alle puolet annetuista äänistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen työelämäheikennykset kohdistuu pienituloisiin ja kaikkiin palkansaajiin.
Erityinen rimanalitus nuorille on sallia perusteettomat pätkätyöt. Paljon muutakin todella ikävää on listalla.
Juuri näin. Olen yliopistossa.. Kannatan lakkoa ja samoin opiskelija kaverit.
Olen pienellä eläkkeellä kituuttavat eläkeläinen. Kyllä kannatan lakkoa. Hallituksella röyhkeä suunnitelmat.
Opiskelija.. En saa iltatöitä.. Kannatan lakkoa !!!!!!
on senverran runsaasti kaikkea että olkoot vaikka pidempäänkin lakossa, ei haittaa meitä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kauppias varmaan haalii liittoon kuuulumattomat töihin, mutta toivottavasti asiakkaat ovat mukana lakossa. Pistäis suoraselkäisenä puljun kiinni.
Asiakkaana menen siihen kauppaan, joka on auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kansa ei valinnut hallitusta ja hallituspuolueet sai yhteensäkin alle puolet annetuista äänistä.
Hallituksen muodostavat puolueet jotka kykenevät yhteistyöhön. Riitaisa kepu-vasemmisto koalitio ei olisi siihen kyennyt.
Vierailija kirjoitti:
Selvä, maksatetaan eläkeläisillä se osuus, joka otettava velkana joka vuosi, jotta mahdoton himmeli pidetään väkisin pystyssä.
En osallitu poliittisiin lakkoihin, pelleilkää keskenänne vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen pienellä eläkkeellä kituuttavat eläkeläinen. Kyllä kannatan lakkoa. Hallituksella röyhkeä suunnitelmat.
Keero mitä ne röyhkeät suunnitelmat ovat ja mitä tarkoittavat käytännössä. Tässä kohden on hyvä muistaa, että Suomessa maksetaan Euroopan korkeimpia kuuluvia etuuksia
https://blogi.thl.fi/miksi-suomen-perusturvan-taso-on-jatkuvasti-euroop…
Vihervassaripropaganda on mennyt hyvin lampaiden kuuleviin korviin
Jos joku selittää minulle uskottavaksi, miten pienellä ylivelkaantuneella maalla vielä pystytään elättämään Euroopan korkeimpaan työttömän tukiin verrattua järjestelmää puuttumatta työssäkäyvän verotusta lisäämättä, niin kuuntelen mielenkiinnolla.
Jos mitään säästöjä ei aleta tekemäön, tulee Eu asettamaan todellisen talouskurimuksen ja silloin leikataan kaikilta ja kovaan.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelija.. En saa iltatöitä.. Kannatan lakkoa !!!!!!
Ei niitä kukaan muukaan ole saanut, sinne iltatöihin on haettu
Olen eläkeläinen ja en kannata lakkoja. Seuraukset kohdistuvat taas aivan syyttömiin.
Eduskunta (hallitus) on valittu demokraattisilla vaaleilla. Olisi pitänyt miettiä silloin, kun ääni annettiin.
Vierailija kirjoitti:
on senverran runsaasti kaikkea että olkoot vaikka pidempäänkin lakossa, ei haittaa meitä mitenkään.
Hyvä että satamatyöntekijät julistivat, että voivat olla lakossa vaikka kuinka kauan. Sillä menee Suomi heti tukkoon... Miettikö Purra ja Orpo tätä nyt piiloissaan. suu sumpussa.... 👍💪💪💪💪
Meillä kauppias varmaan haalii liittoon kuuulumattomat töihin, mutta toivottavasti asiakkaat ovat mukana lakossa. Pistäis suoraselkäisenä puljun kiinni.