Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eläkeläiset ja opiskelijat, aiotteko kannattaa lakkoja?

Vierailija
20.01.2024 |

.

Aiotteko kannattaa lakkoja ja pysyä poissa esim. kaupoista lakkopäivänä?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kauppias varmaan haalii liittoon kuuulumattomat töihin, mutta toivottavasti asiakkaat ovat mukana lakossa. Pistäis suoraselkäisenä puljun kiinni.

Vierailija
2/24 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tämä on kansan valitsema hallitus ja tuen hallitusta ja käyn kaupassa ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkeläinen. Kannatan lakkoilua.. En halua, että lääkkeeni ym. kallistuu. Lasten ja lasten työolojen heikennyksiä en hyväksy, enkä koulutuksesta ym. Nuoriin kohdistuvasta kurjistaminsesta. Heissä on tulevaisuus.. 

Vierailija
4/24 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkeläinen. Kannatan lakkoilua.. En halua, että lääkkeeni ym. kallistuu. Lasten ja lasten työolojen heikennyksiä en hyväksy, enkä koulutuksesta ym. Nuoriin kohdistuvasta kurjistaminsesta. Heissä on tulevaisuus.. 

Tää on kyllä niin tosi. Moni tuskin käsittää miten kausakantoisia päätöksiä hallitus yrittää saada läpi.

Vierailija
5/24 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakko kohdistuu kaikkein eniten pienituloisempiin. 

Vierailija
6/24 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen työelämäheikennykset kohdistuu pienituloisiin ja kaikkiin palkansaajiin.

Erityinen rimanalitus nuorille on sallia perusteettomat pätkätyöt. Paljon muutakin todella ikävää on listalla.

Vierailija
7/24 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tämä on kansan valitsema hallitus ja tuen hallitusta ja käyn kaupassa ainakin.

Ei ole. Kansa ei valinnut hallitusta ja hallituspuolueet sai yhteensäkin alle puolet annetuista äänistä.

Vierailija
8/24 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen työelämäheikennykset kohdistuu pienituloisiin ja kaikkiin palkansaajiin.

Erityinen rimanalitus nuorille on sallia perusteettomat pätkätyöt. Paljon muutakin todella ikävää on listalla.

Juuri näin. Olen yliopistossa.. Kannatan lakkoa ja samoin opiskelija kaverit. 

Vierailija
9/24 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienellä eläkkeellä kituuttavat eläkeläinen. Kyllä kannatan lakkoa. Hallituksella röyhkeä suunnitelmat. 

Vierailija
10/24 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija.. En saa iltatöitä.. Kannatan lakkoa !!!!!! 

Vierailija
11/24 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on senverran runsaasti kaikkea että olkoot vaikka pidempäänkin lakossa, ei haittaa meitä mitenkään.

Vierailija
12/24 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kauppias varmaan haalii liittoon kuuulumattomat töihin, mutta toivottavasti asiakkaat ovat mukana lakossa. Pistäis suoraselkäisenä puljun kiinni.

Asiakkaana menen siihen kauppaan, joka on auki. 

Vierailija
13/24 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kansa ei valinnut hallitusta ja hallituspuolueet sai yhteensäkin alle puolet annetuista äänistä.

Hallituksen muodostavat puolueet jotka kykenevät yhteistyöhön. Riitaisa kepu-vasemmisto koalitio ei olisi siihen kyennyt.

Vierailija
14/24 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä, maksatetaan eläkeläisillä se osuus, joka otettava velkana joka vuosi, jotta mahdoton himmeli pidetään väkisin pystyssä. 

Vierailija
15/24 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallitu poliittisiin lakkoihin, pelleilkää keskenänne vaan.

Vierailija
16/24 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienellä eläkkeellä kituuttavat eläkeläinen. Kyllä kannatan lakkoa. Hallituksella röyhkeä suunnitelmat. 

Keero mitä ne röyhkeät suunnitelmat ovat ja mitä tarkoittavat käytännössä. Tässä kohden on hyvä muistaa, että Suomessa maksetaan Euroopan korkeimpia kuuluvia etuuksia 

https://blogi.thl.fi/miksi-suomen-perusturvan-taso-on-jatkuvasti-euroop…

Vihervassaripropaganda on mennyt hyvin lampaiden kuuleviin korviin 

Jos joku selittää minulle uskottavaksi, miten pienellä ylivelkaantuneella maalla vielä pystytään elättämään Euroopan korkeimpaan työttömän tukiin verrattua järjestelmää puuttumatta työssäkäyvän verotusta lisäämättä, niin kuuntelen mielenkiinnolla. 

Jos mitään säästöjä ei aleta tekemäön, tulee Eu asettamaan todellisen talouskurimuksen ja silloin leikataan kaikilta ja kovaan. 

Vierailija
17/24 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-mafiaan en astu muutenkaan

Vierailija
18/24 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelija.. En saa iltatöitä.. Kannatan lakkoa !!!!!! 

Ei niitä kukaan muukaan ole saanut, sinne iltatöihin on haettu

Vierailija
19/24 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkeläinen ja en kannata lakkoja. Seuraukset kohdistuvat taas aivan syyttömiin. 

Eduskunta (hallitus)  on valittu demokraattisilla vaaleilla. Olisi pitänyt miettiä silloin, kun ääni annettiin.

Vierailija
20/24 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on senverran runsaasti kaikkea että olkoot vaikka pidempäänkin lakossa, ei haittaa meitä mitenkään.

Hyvä että satamatyöntekijät  julistivat, että voivat olla lakossa vaikka kuinka kauan.   Sillä menee Suomi heti tukkoon... Miettikö Purra ja Orpo tätä nyt  piiloissaan. suu sumpussa.... 👍💪💪💪💪