Säälittää kaikki joilla ei ole omaa rantaa ja rantasaunaa
Kommentit (44)
Homeinen mummonmökki jossain tuuranperseessä, rantasauna jonkun pienen mutalammen rannassa, ei sähköjä kummassakaan, kateudesta itken täällä.
Minua säälittävät ukrainalaiset ilman sähköä ja vettä, Putinin mielivallan alla. Eivät suomalaiset hyvinvoivat kerrostaloasujat joilla on kaikkea, mitä ihminen on ikinä voinut olemassaololtaan toivoa. Lämpöä, suojaa, ruokaa, ystäviä, seksiä, viihdettä. Ilman mitään velvoitteita ketään kohtaan. Paratiisi.
Vierailija kirjoitti:
Fy satan. Man prövade att bada i vake flera gånger om. Det ger en känsla som inget annat. För att göra det behövs inte bastu.
För ens egen del är allt extremt frysande förbi. Det är testat och funnet värt att pröva på men inte mera än det. På sommaren åker man till Finland och värmer bastu vid havsstranden. Om det är 24 c eller över i havet, kan man ta sig ett dopp.
No kannattaako sekään, eikös siellä ole sinilevää sillon?
Sääli vaan, minä en suutu. Haluaisin nuo, vaikka avantouinti ei sinänsä kiinnostakaan. Mutta onnellinen olen nytkin. Unelmiakin on kiva olla. Ehkä sinullakaan ei ole koko elämääsi ollut rantaa ja rantasaunaa?