Säälittää kaikki joilla ei ole omaa rantaa ja rantasaunaa
Kommentit (44)
Mitä suotta!
Mun "mökillä" on uima-allas, toinen klubilla 1km päässä eikä Välimerellekään ole pitkä matka:)
Sääli on sairautta!
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi sääliä. Rantaviivaa on täällä missä olen satoja metrejä. 🏝
Samoin täällä🌴🏄
Minua taas säälittää kaikki, joilla ei ole esteetöntä merinäköalaa ison kaupungin keskustassa asuessa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan siihen säälimiseenkin aikaansa kuluttaa. :-D
Siellä rantasaunassa.
Turhaan säälit. Olen onnellinen, kun en koe tarvetta moisiin hulppeuksiin, vaan olen vähään tyytyväinen.
Ai säälittää vai? Hienoa että edes yksi empatiakyvyistäsi on jäljellä. 👍
Minua taasen säälittää ihmiset jotka joutuu ajamaan muilla kuin neliveto maastureilla täällä suomen talvessa.
Montako sataa tuhatta järveä suomessa on ja merirantaa.? Ap luulee, et on ainut jolla rantatontti. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin ihmisiä, joiden on pakko asua Suomessa.
Tuon kyllä ymmärrän, kun itse asun Suomessa. Kylmä ja pimeä maa, ja kamala naapurivaltio.
Minä tykkään kotimaastani. Ainoana haittapuolena vain tuo itänaapuri.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas säälittää kaikki, joilla ei ole esteetöntä merinäköalaa ison kaupungin keskustassa asuessa.
Därför skippade man någon gång Madrid som bostadsort, fast det annars är trevligt och kulturellt. Nu bor man så att man ser havet från centrum, men tyvärr inte till 100 %. Livet är fullt av kompromissande.
Ihan viimeinen mitä haluaisin, olis ranta ja rantasauna. Mulle tarjottiin niitä 10 vuotta sitten ja kieltäydyin.
Herkeleen lumiräntämyrsky riehuu ulkona. Kauppaan kävelin pilkkihaalari päällä ja nojasin tuuleen.
Mites ap:n kauppamatka, yli vai alle 100 metriä? Mulla on sen verran. Ja lähempänä apteekki sekä kaksi ravintolaa.
Itselle riittää, että saan kesällä uida järvessä. Viikon verran olen maaseudulla ja sauna lämpiää joka ilta ja järveen pääsee. Avantoon menemiseen en koe mitään hinkua. Talvella uimisen tarpeen saan tyydytettyä uimahallissa.
Minä säälin ihmisiä, joilla on vakava sairaus tai tiukkaa rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Montako sataa tuhatta järveä suomessa on ja merirantaa.? Ap luulee, et on ainut jolla rantatontti. 🤦
Joo mutta sitä ei enää valmisteta kovinkaan paljon
Pystyn kuvittelemaan aloituksen Vuoristoneuvos Tuuran äänellä luettuna.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn kuvittelemaan aloituksen Vuoristoneuvos Tuuran äänellä luettuna.
Vai että vuoristoneuvos 😂
Sinähän voit sitten kutsua kaikki tutut ja tuntemattomat sinne rantasaunallesi, Ap.
Silloin sua ap säälittää 99,99% forumilaisista
ole onnellinen saunastas mä oon miehestäni