Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ulkonäköpaineita? Miten olette päässeet niistä yli?

Vierailija
20.01.2024 |

Te miehet ja naiset jotka koette, että näytätte ulkonäöltänne ihanteiden vastakodilta. Miten hyväksyitte asian, että olen tällainen kuin olen?

Ihanteilla nyt tarkoitat esimerkiksi:

- Kauneus/komeus

- Pitkä/lyhyt

- Lihaksikas/laiha/muodot

- Hyvät hiukset

jne.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonkin verran olen tarvinnut validointia muilta ihmisiltä, eli olen vaikkapa urheilullinen ja pienirintainen, en naisellinen muodoiltani tai pukeutumiseltani, mutta joku on pitänyt minunkin ulkonäöstäni ja tyylistäni, joten olen ripustautunut siihen ajatukseen. Monet eivät pidä, mutta on hyvä että minunlaisia on olemassa vähemmistön makuun. Vähän niin kuin itse nuorena tykkäsin pitkätukkaisista rokkareista, joista ehkä suurin osa ei tykännyt, mutta onneksi niitä oli meille jotka tykkäsimme!

Olen vanhenemassa, joten joinain päivinä olen päässyt jopa kultatasolle, eli vitutmielipiteistä-tasolle. Suurimmaksi osaksi kuitenkin vielä koen paineita siitä että alan rupsahtaa. Nyt en voi nojata kenenkään makuun, koska kukapa tykkäisi rupsahtaneista. Nyt esikuvani on Patti Smith. Hän on niin cool juuri siksi että on täysin oma itsensä. Minusta ei tule rokkarilegendaa, mutta jospa samaan moodiin pääsisi ihan asenneharjoittelulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi