Häpeänkö että vuokra on myöhässä
En, koska syy ei ole omassa rahankäytöstä tai omissa tekemisissä. Syy on se että Kela ei maksanut lakisääteisiä tukea päivänä jolloin piti. Ai oli varmaan syy? Ei ollut. Lakisääteisiä syytä ei ollut.Syy oli se että jotain vitut...taa saamani tuet. Joku jolla on valtaa Kelan maksuihin ja tahalleen laitettiin tekosyy tukien viivästymiselle.
Jos Kela olisi toiminut lakien mukaan olisi rahat olleet jo tililläni. Omatunto puhdas.
On se hienoa kun lakien rikkominen kukoistaa tuolla valtion virastoissakin
Kommentit (9)
Kela tehnee parhaansa kannustaakseen sinua omille siivillesi.
Hyvä niin.
Häpeän niitä jotka maksaa vuokraa. Omassa maksetussa talossa on mukava asua.
No mikä se Kelan tekosyy sitten oli? Kerro se niin minä kerron että sietäisikö sinun oikeasti hävetä vai ei.
Minä olen nytkin töissä, että sinä saat maata siellä minun rahoillani. Sitä sinun pitäisi hävetä.
Minä laitan ekasta myöhästyneestä vuokrasta muistutuksen ja toisesta lähtee sitten häätöpyyntö oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tietenkin jotkut supisee "niin kato kun se hassasi tuet lomaan ja ei voi maksaa vuokraa." Ehei ystäväiseni. Se ei vaan ole saanut sitä nelinumeroista kuukausittaista summaa,mikä olisi kuulunut jo olla tilillä. Ei se ole mitään ylikuluttanut.
Mulla ei ollut syyllisenä Kela vaan työttömyyskassa kun tein osa-aikaisena. Heidän oman ärjestelmäuudistuksen takia melkein koko vuosi meni siten että maksoivat kuukauden myöhässä, kahdesti meni 2 kuukautta maksuväliä. Nyt onneksi täydet työtunnit ja pääsin työttömyyskassasta eroon
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan ekasta myöhästyneestä vuokrasta muistutuksen ja toisesta lähtee sitten häätöpyyntö oikeuteen.
Ei sulla mitään asuntoa ole mitä pystyisit vuokrata.
Nyt tietenkin jotkut supisee "niin kato kun se hassasi tuet lomaan ja ei voi maksaa vuokraa." Ehei ystäväiseni. Se ei vaan ole saanut sitä nelinumeroista kuukausittaista summaa,mikä olisi kuulunut jo olla tilillä. Ei se ole mitään ylikuluttanut.