Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ***tua teen tämän koiran kanssa

Vierailija
20.01.2024 |

Mulla ei riitä enää ymmärrys. Mitä teen väärin? Miten eroon tästä ongelmasta?

Minulla on 1,5v koira. (Voiko olla vielä mörkö ikää?)

Se pitää sisällä IHAN KoKO AjAN!!!! sellaista matalaa murinaa ja haukahduksia niinkuin kuulisi jotain ääniä. Tuntuu että sillä on jonkin tourette että ne äänet vaan tulee koska ei se koko aikaa edes ole "valppaana" saattaa siis ihan vaan rauhallisen näköisenä maata ja samalla hiljaa *vuh vuh* ei hauku vaan tulee sellaista matalaa ääntä. Radio tai tv isollaan auttaa vähän. Ainakaan silloin en itse kuule sitä ääntä. Olen tarjonnut pientä tekemistä sisällä, koittanut väsyttää ulkona, tehnyt jos minkälaisia pesiä missä saisi turvallisuuden tunnetta, ottanut peiton alle turvaan, kieltänyt, ollut välittämättä. Mikään ei auta kuin korkeintaan hetken ajan minuuteista pariin tuntiin. Voiko sillä olla skitsofrenia?

Ihan kaikella rakkaudella, olen yrittänyt kaikkeni. Koirahan on omistajansa kaltainen lieneekö molemmat sekaisin. Mutta rehellisesti kaipaisin apua koiran puolesta. Itse nyt kestän vaikka laput korvilla mutta jos koiralla on epämukava olo kokoajan niin tarvitsen apua.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirilla alkaa toinen vaikea ikä puolitoista vuotiaana, kestää sen puoli vuotta, sitten alkaa aikuistuminen. Meillä on äänekäs koira, kova juttelemaan ei hauku vaan pitää muuta ääntä. 

Vierailija
22/25 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti myös sanoa että joillakin koirilla voi olla kohtutulehdus, loisia tai mikä vain, että siksi riittävän pätevä eläinlääkäri osaisi sanoa ehkä jotain. Itse sitä on vaikea arvioida. Jos ei ole mitään vikaa, ehkä pitää tutkia mikä kotona on, hiirikö vai rapisee talon alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ehkä pitää sinua kurissa tai uhkana jossain asiassa. Eikös koirat noin toimi, jos joku koittaa vaikka viedä niiltä jotain? Se ikään kuin pitää varoittavaa ääntä.

Mutta jos tuo oikeasti on ihan "jatkuvaa" ääntelyä, niin silloin koiraa häiritsee jokin asia. Sillä voi olla näkymätön terveysongelma, korvassa surisee ehkä ötökkä tai muualla on jokin häiritsevä tekijä, kipua tm. Ei se ihan kunnossa kyllä ole, jos äänen pitäminen on lähes tauotonta, joten vie se eläinlääkärille tutkimuksiin.

Vierailija
24/25 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh ei ole tullut mieleen edes mikään kipuilu kun on muuten normaali käytöksinen. Lähdetäänkin siis ensimmäisenä eläinlääkärin kautta tutkimaan. Aapee

Vierailija
25/25 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jättää nauhurin, kun poistut kotoa ja kokeilla onko koira silloin hiljaa, vai pitääkö samoja ääniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi