Maalasin valkoiseksi 50-l lipaston. Ei olisi kannattanut. Mitä sisustusmokia sinä olet tehnyt?
No muotivirtaukset sisustuksessakin muuttuu ja se vähän oranssihtava puupinta tuntui silloin niin tunkkaiselta, olkoon se puolustukseni😄 Mutta mitä sisustusmokia muut on tehneet, joka ei nyt jälkikäteen vaikutakaan niin hyvältä idealta tai jopa vähän harmittaa?
Ei tarvitse erikseen kertoa että ei kadu mitään, tämä ketju ei ole sitä varten vaan nimenomaan mokien jakamista varten!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
1900-luvun alussa tehdystä kapiokirstusta hioin maalien lisäksi tekijänsä nimen ja kirstun valmistumisajan.
Aijai. Mun äidilläni on 1820-l tehty kapiokirstu, muistan että hänellä oli jossain kohtaa joku suunnitelma "kunnostaa" se mutta onneksi jäi ajatuksen asteelle.
Eikös sitä lipastoa voi enää pelastaa vaikka maalaamalla uudestaan, valkoinen kuulostaa aika pahalta tosiaan. Itse kokeilisin harmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sitä lipastoa voi enää pelastaa vaikka maalaamalla uudestaan, valkoinen kuulostaa aika pahalta tosiaan. Itse kokeilisin harmaalla.
Ei kyse ole siitä maalin väristä vaan alkuperäisen pilaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Se on jo uudella omistajalla. Minusta toi harmaa on samanlainen trendiväri kuin silloin oli valkoinenkin. Paras se olisi alkuperäisellä pinnallaan.
1900-luvun alussa tehdystä kapiokirstusta hioin maalien lisäksi tekijänsä nimen ja kirstun valmistumisajan.