Erottiin poikaystävän kanssa viime viikonloppuna. Olenko säälittävä jos nyt laitan viestiä ja kysyn jos hän haluaisi seksiä kanssani tänään?
En ottanut huomioon tätä miten seksinpuute vaikuttaa minuun...Yhden illan juttuja en halua, enkä muutenkaan tuntemattomien kanssa.
Olenko säälittävä jos laitan viestiä ja sanon että kyse olisi pelkästä seksistä?
Olen 21, ja exä 32
Kommentit (27)
Olet säälittävä, monellakin tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Typerää. Jos oot jätetty niin satutat itseäsi, jos jättäjä niin satutat toista. Vaikka olisitte yhteisellä päätöksellä eronneet niin hidastaa kummankin eron käsittelyä ja siitä toipumista. Opettele olemaan yksin. Sitten etsi joku muu.
Itse ainakin harrastaisin mielelläni seksiä exäni kanssa, vaikka hän oli jättäjä. Enkä mitään vakavampaa haluaisi. Jotkut ihmiset vaan osaavat pitää seksin seksinä. Yleensä miehet.
Miksi te miehet kirjoittelette nykyisin täällä näitä alotuksia muka naisiksi tekeytymällä?
Me jatkettiin seksiä, vaikka erottiinkin. Ei vielä ekoina viikkoina, mutta sen jälkeen melko säännöllisesti. Seksi meillä oli aina toiminut, niin miksikäs ei.
Mutta siihenhän se lopulta johti, että 6 kk kuluttua palattiin yhteen 😊
Ei minua kyllä haittaisi jos exsä laittais viestiä tuutko paneen, kunhan se jää vain siihen panemiseen, kun on kerran eroon päässyt kuka siihen takaisin haluaa.
Edellyttäen ettei ole vielä ketään uutta itsellä.
Tunge sinne haaroisisi nyt jotain niin rauhoitut.