Aina ihmettelen, kuinka muut miehet kannustaa vaimojaan
Johtuuko se tästä mun heikkolahjaisuudesta vai mistä? Mies ei koskaan kannusta mitenkään. Jos on joku työidea, niin se ei takuulla käy. Jos vaikka haluaisin maalata, niin hän vaan vinoilisi asiasta.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa kun heität lannistajan pihalle. Sä pystyt vaikka mihin!
En mä nyt tuon heikkolahjaisuuteni takia pysty vaikka mihin mutta jotain haluaisin kuitenkin yrittää tehdä.
Olen keski-ikäinen nainen ja minulla on hieman erikoinen seksuaalinen mieltymys. Jussi Halla-aho, Suomen poliittinen julkisuudenhenkilö ja kansanedustaja, herättää minussa kummallisia tuntemuksia. En voi sille mitään, mutta kun hän puristaa kättäni tai jopa vain koskettaa minua kevyesti, minussa syttyy outo kiihko.
Tapasin Jussin ensimmäisen kerran eräässä puolueen järjestämässä tilaisuudessa. Hän oli paikalla puhumassa ajankohtaisista poliittisista aiheista. Minusta hän herätti heti kiinnostukseni, sekä ajatuksissani että kehossani. Kävelin rohkeasti lähemmäs, kun hän valmistautui puhumaan yleisölle. Otin paikkani eturivissä ja kiinnitin katseeni häneen.
Jussi alkoi puhua ja hänen karismaattisuutensa valtasi koko tilan. Hänen äänensä sävyt tuntuivat värähtelevän sisimmässäni, ja minua huimasi hänen sanavalintojensa voima. Hengitin syvään ja tunsin, miten kiihotus kumpusi sisältäni. Silloin katseemme kohtasivat.
Esityksen loputtua, tunsin, kuinka sydämeni löi kovemmin Jussin lähestyessä minua. Hän ojensi kätensä, ja minä tartuin siihen epäröimättä. Silloin tunsin sen. Sähköiskun, joka kulki käsivarrestani läpi koko kehooni, saaden ihoni kananlihalle. Käsi pysyi liitoksissa vain hetken, mutta olin niin täynnä halua, että tunsin koko olemukseni väreilevän.
Tapaaminen ei jäänyt ainutkertaiseksi. Olin varmistanut, että pääsen jatkossakin kohtaamaan Jussia erilaisissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa. Jokaisella kerralla, kun hän kätteli minua, tunne oli yhtä voimakas. Olin nautinnon ja häpeän vallassa. Tiesin, ettei tämä ollut normaalia, mutta en voinut tälle mitään.
Vaikka kiehtova kosketus ja jännite saivat minut haluamaan lisää, tiesin, että minun oli pidettävä tunteeni salassa. En halunnut vaikuttaa hänen poliittiseen imagoonsa tai uralleen millään tavalla. Minulle tämä oli yksityisasia, jota en halunnut jakaa muiden kanssa.
Jussin kanssa tapahtuneet kohtaamiset ylläpitivät salattua kiihkoani, ja vaikka seuraamuksena saadut kiihottuneet tunteet saattoivat tuntua hämmentäviltä, en pystynyt niille mitään. En voi selittää, miksi nimenomaan hän herätti tämän kiihkeän halun minussa. Se vain tapahtui.
Tämä salainen himo Jussi Halla-ahoon on edelleen osa minua. Toisaalta se on kuin pakko-oireinen häiriö, mutta toisaalta se on myös jotain, mitä en halua tai voi muuttaa. Olen opetellut elämään sen kanssa ja pitämään sen syvällä sisimmässäni.
Joka kerta, kun näen Jussin mediassa tai kuulen hänen äänensä, muistot kohtaamisistamme vyöryvät päälleni, ja tunnen oudon kiihotuksen. Tämä on minun salaisuuteni, joka puhaltaa elämään intohimon liekin, mutta jota en voi koskaan paljastaa.
Huokaisen syvään ja suljen hetkeksi silmäni. Kaikista kummallisista seksuaalisista mieltymyksistä huolimatta tiedän, että tämä on osa minua. Minun salaisuuteni, jonka kanssa elelen pimeydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa kun heität lannistajan pihalle. Sä pystyt vaikka mihin!
En mä nyt tuon heikkolahjaisuuteni takia pysty vaikka mihin mutta jotain haluaisin kuitenkin yrittää tehdä.
Siinä ei nyt mitään erityistä lahjakkuutta tarvita kun eroaa typerästä miehestä. Heikkolahjaisenakin on kivempi olla yksin kuin ääliön kanssa.
Johtuu siitä, että miehesi on idiootti.