Kumpi on pahempi (mies ostaa naiselle lahjaksi vaatteen)
Naiset! Kumpi on pahempi: ostaa naiselle liian pieni vai liian suuri vaate? Ok, vaihtomahdollisuus on sopivampaan, mutta tämä ei ole ongelma. Vaan se ettei nainen loukkaannu väärästä koosta. Kummalla tavalla te ajattelette:
A. Ostat liian pienen ja nainen suuttuu että Ai sä haluaisit ja toivot että olen s kokoinen enkä m, minkä mulle toit!?
B. Ostat liian ison. Ai pidätkö sä mua jonakin läskinä kun tuot näin ison teltan mulle?
Niin.
Nainen on 176 cm pitkä, harteikas ja hoikka. Urheilee. Hänellä on sekä M, L että XL koon vaatteita kun olen katsonut. Suurin osa L. Luulin naisten juttuja kuunnelleena että hoikat käyttää s kokoa mutta pituus sanelee tottakai osansa. Ei voi käyttää samaa vaatetta kuin hoikka 160 senttinen nainen.
Ja vastaus ei nyt ole että älä osta vaatetta. Ollaan tunnettu puoli vuotta.
Vinkkejä! Ja jos hyvää neuvoa ei tule niin sitten jää vaate ostamatta. Täytyy keksiä muuta. Synttärit tulossa siis.
Siskoni on vähän lyhyempi ja leveyssuunnassa kookkaampi, ei oikein voi häntä pyytää avuksi. Äiti sanoi että osta koru mutta se nyt vasta vaikeaa onkin ;)
Kommentit (3)
No sehän riippuu niin vaatteesta ja sen mitoituksesta, mutta s ei tosiaan ole harteikkaan ja pitkän koko varmaan useinkaan.
En minäkään tainnut s-kokoa koskaan käyttää edes 174/49 -kokoisena.
Jos siis vaikka huppari niin saahan se olla väljäkin... mutta oletko varma että osaat ostaa hänen makuunsa, moni varmaan tarkempi vaatteistaan kuin jostain korusta?
en näe mitään syytä miksi sinun pitäisi ostaa hänelle lahjaksi juuri vaate. Älä osta vaatetta.
Osta jotain ihan muuta kuin vaatetta. Itseäni henk koht harmittaisi huomattavasti enemmän liian pieni vaate, liian isoa pystyn muokkaamaan itse helposti sopivammaksi.