Äänestääkö suoraan Haavistoa tai Stubbia?
Kommentit (25)
Rehniä kannattaa äänestää, jos ei halua Orpon kaveria presidentiksi. Tietty jos diktatuuri kiinnostaa niin mikä jottei.
Kellä muulla olisi realistiset mahdollisuudet päästä 2. kierrokselle?
Vierailija kirjoitti:
Rehn, Haavisto, Stubb
Haavisto toiselle kierrokselle, niin minä jo tein.
Ensimmäisellä ja toisella kierroksella Haavistoa oli vastassa kuka tahansa.
On osaavin. Millään muulla ei ole merkitystä, ei harmaudella eikä koulukiusaamisella eikä urheilumenestyksellä.
Ammattitaito on kaikki
Äänestän Juttaa mielummin kuin Haavistoa on jo naisen vuoro.
Älä nyt hyvä ihminen Stubbia äänestä. Haavistoa kyllä.
Niin, gallupit pilaa äänestämisen
En äänestä näistä kumpaakaan ennen kuin on pakko. Toivottavasti sitä tilannetta ei myöskään tule koskaan.
N46
Suomen elintärkeää infraa myyneelle petturille ei ääntä täältä. Ei siis Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kellään, jos heti alkuunsa noin ajattelee.
Minä äänestin ekalla kierroksella sitä joka vastaa parhaiten arvojani, (myös vaalikoneiden mukaan) koska silloin voin seisoa antamani äänen takana 100 prosenttisesti.
Ja se riittää mihin riittää. Jos ei sama ehdokas ole enää 2.kierroksella niin sitten pitää miettiä suosikki uusiksi tai äänestää inhokkia vastaan.
Mutta nyt on mahdollisuus äänestää just sitä kenestä mieluiten uuden presidentin maallemme haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aholla ja Rehnillä. Jos onnekkaasti käy niin 2. kierroksella ei ole Haavistoa eikä Stubbia.
Kyllä lil äänestin jo,ei voi mittään naiselle kuitenkin.
Ans kattoo nyt kuka äänen saa.
Ainakaan en kunnioita pätkääkään ketään, kuka ei edes oman puolueensa takana seiso.
Jotain itsekeksittyjä muka kansanliikkeitä 🤣.
Haavistoa.. Olen sdp. mutta kun äänet ei Jutalle riitä niin suoraan Haavistoa ettei Jussi pääse toiselle... 🤣
En, ja en tiiä.