Kumpi pumppu parempi? Avent Isis vai Avent Via?
http://www.babyshop.fi/product_catalog.php?c=15
Tuosta linkistä pitäisi päästä kurkkaamaan kumpaakin vaihtoehtoa.
Itse olen aina pumpun tarvinnut ja aion sellaisen nytkin ostaa valmiiksi, mutta en oikein nyt ole perillä nuista uutuuksista.
Aiemmin minulla on ollut käytössä tuo Avent Isis ja olen ollut suhteellisen tyytyväinen. Maidon säilytykseen taas tuo Via kuulostaa paremmalta, mutta onko se muutoin vastaavanlainen teholtaan jne?
Tai voikohan noita Via-purkkeja yhdistää Isikseen jolloin maidon saisi suoraan vaikka pakastimeen?
Olenko käsittänyt myös oikein, että niihin Via purkkeihin saa laitettua suoraan tuttipullon pään? Eli niistä voisi reissun päällä juottaakin?
Eli luen mieluusti kaikkia kokemuksia pumpuista, puolesta ja vastaan.
On tuo Imetys-puoli sen verran hiljainen, että uskalsin tälle puolen kyssärini naputtaa. :)
Heippa! Kopioin tähän VIA-esitteen tekstiä:
VIA kupit ovat valmiiksi steriloituja ja voit ottaa ne käyttöön suoraan pakkauksesta. Liittämällä VIA kuppiin VIA adapterin, joka sopii AVENT ISIS rintapumppuun, pumppaat maidon kätevästi suoraan säilytysastiaan.
AVENT VIA kuppiin sopii sama koliikkia vähentävä silikonipullotutti kuin AVENT tuttipulloon. Kun haluat syöttää, vaihdat vain VIA kuppiin kannen tilalle VIA adapterin ja AVENT pullotutin tai mukinokan.
Toivottavasti tästä oli apua. Itsellä tuo Avent Isis odottaa vielä kaapissa, kun pikkuinen viihtyy vatsassa =).
T: minipanda rv36+3