Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkis, jolla 1.3 miljoonaa seuraajaa esti minut Instagramissa

Vierailija
19.01.2024 |

Ja eniten mua ahdistaa kun en edes tiedä miksi. En ole koskaan kommentoinut tämän ihmisen postauksiin tai tarinoihin mitään. Luulin siis eka, että tämä henkilö on poistanut Instagramin, mutta kun pyysin ystävää testaamaan, niin hän löysi tämän tilin ihan normaalisti. Mikä hitto saa julkkiksen estämään sut? Etenkin kun mulla on ihan normaali yksityinen tili, jossa ei ole kuin hiukan reilu 20 seuraajaa. Hemmetin ahdistavaa ja tulee vainoharhanen olo. Mulla siis todella ei ole mikään trollitili tms.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku algoritmi tulkinnut sun tilin botiksi?

Vierailija
22/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagram-profiili täysin anonyymisti? En usko.

Siis tarkotin niin, ettei oo omaa pärstää siellä tai edes omaa nimeä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilisi on kaapattu ja sillä postaillaan jotain asiatonta?

Vierailija
24/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan kommentoinut jonkun sen tutun kuvaa tai lähettänyt törkyviestejä. Jos sulla on useampi tili, niin eston kun laittaa menee kaikkiin. Julkkikset myös keskustelevat keskenään ja vaihtavat tietoja haukkujista, uhkailijoista ja vainoajista. Eli veikkaus: olet jollain toisella tililläsi laittanut törkyviestiä jollekin joka tuntee tämän julkkiksen. ;)

Miksi kukaan ei usko!! Siis en todellakaan ole KOSKAAN kommentoinut kenenkään ihmisen postaukseen ilkeästi. Yhdelläkään tilillä. Ikinä. Todella harvoin kommentoin mitään, mutta silloin kun kommentoin, niin se on vain kehuja. Päinvastoin halveksun ihmisiä, jotka kuvittelee, että anonymiteetti on joku automaattinen oikeus olla ihmisille inhottava. Kyllä sen tosin tälläkin palstalla huomaa.

Ap

Vierailija
25/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku algoritmi tulkinnut sun tilin botiksi?

Yritän ajatella tätä todennäkösimpänä vaihtoehtona, vaikka toisaalta ei esim. paljon pienemmän mittakaavan artistit oo laittanut mua estoon. Mut näin saisin jonkun mielenrauhan ees :D kiitos kaikille vastaajille <3 ja etenkin niille, jotka ymmärtää tän mun yliajattelun 😂 oon ihan hiiiiukan autistinen,

Ap

Vierailija
26/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot jonkun häirikön kokonimikaima tai hän ei hyväksy jos seuraajia on vähän. 

Vierailija
27/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä ap yrittää ajatella asiaa myönteiseltä kantilta niin, että se henkilö todella on huomannut sun profiilin ja nähnyt sen vaivan, että on estänyt sut. Aika moni fani olis varmaan ilonen, et sais idoliltaan edes tuon hitusen verran huomiota. Siihenhän vihakommentit julkkisten postauksissa perustuukin,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme