Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko alkuraskauteen aina oireita?

Vierailija
19.01.2024 |

Kysyn, koska olemme yrittäneet lasta, mutta tässä kierrossa minulla ei poikkeuksellisesti ole mitään oireita. Normaalisti minulla on ennen kuukautisia kipeät rinnat, alavatsa ja huono mieliala (PMS). Näitähän pidetään myös raskauden merkkinä. Nyt ei ole mitään näistä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tänään joku olisi linjoilla :)

Ap

Vierailija
2/9 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu välttämättä mitään, todella yleistä niiin. Itsellä tuli ekat oireet vasta tässä vikalla kolmanneksella.

Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin niin mulla plussausta ennen puuttui perus PMS oireet ja nukuin huonosti sinä ovulaatioaikana kun raskauduin. Käytin ovulaatiolääkettä. Siinäpä ne ainoat.

Vierailija
4/9 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet on yksilölliset. Jotkut ovat alusta asti melkein petipotilaita, toiset taas eivät edes tiedä olevansa raskaana.

Vierailija
5/9 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo koskaan tullut mitään muita oireita kuin kuukautisten poisjäänti, mut toisaalta kaikki neljä raskautta on mennyt kesken. 

Vierailija
6/9 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä juuri se oireettomin kierto ennen kuukautisia olikin juuri tärppikierto. Oireet alkoivat hiljalleen noin raskausviikosta 5 eteenpäin ja rv 6 oli jo selkeitä oireita. Sitten saikin oksennella toista kuukautta. Nyt rv 13 onneksi helpompaa! 

Tsemppiä ja plussatuulia!

Vierailija
7/9 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ollut mitään, siksi epäilin, että voisinko olla edes raskaana. Mutta olin sitten..

Vierailija
8/9 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! 

Ap

Vierailija
9/9 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto