Ovatko opiskelijabileet niin hurjia kuin väitetään?
Tyttäremme on mahdollisesti ensi syksynä suuntaamassa yliopistoon, ja hiukan huolestuttaa tuo yliopiston ns. bilekulttuuri. En oikeastaan haluaisi hänen sellaisiin osallistuvan, mutta en tiedä miten voisin pitää hänet poissa, jos muuttaa itsenäisesti asumaan opiskelupaikkakunnalle. Tytär on toistaiseksi 18-v kiltti perhetyttö. Kertokaa muut äidit, miten olette ratkaisseet tämän ongelman?
Kommentit (58)
Ei hätää, opiskelijoille on perustettu ihan oma terveyslafka YTHS sen takia että jatkuvasti tarttuvat sukupuolitaudit on helppo ja nopea hoitaa ja tarvittaessa riippuvuudet ja mt-ongelmatkin. Ei tartte äitien huolestua ja hävetä.
Eihän niissä mitään nykyään tapahdu. Säälittävää katseltavaa, kun aikuiset ihmiset leikkii seuraleikkejä ja laulaa vanhanaikaisia virsuja.
apteekissa myydään katumuspillereitä joten ei huolta. kyllähän noiden bileiden jälkeen isästä harvoin olisi 100% varmuutta
Vierailija kirjoitti:
Moni kiltti perhetyttö on muuttunut yliopistossa.
Äidin tekemä neulepusero on vaihtunut biletoppiin ja kirjojen lukeminen sekä hevosharrastus alkoholiin ja seksiin.
Paitsi, että yleisin yksittäine harrastuspaikka missä harrastetaan eniten seksiä, on hevostallit. Ihmiset ovat yleensä hyväkuntoisia ja ympäristö on romanttinen.
WokeWoke on Canceloinut tämäkin kivan määilmästä .
Alkoholia, huumeita, ryhmäseksiä.
Se on vähän niin kuin sex, drugs & rock 'n' roll
🤘😎
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä ajattelet hurjiksi bileiksi?
Elävää musiikkia, ryhmäsexiä, mietoja huumeita..
Vierailija kirjoitti:
Ei. Muutama jyystäjäkarju siellä pyörittää kaikkia naisia bileistä toiseen. Sen sijaan kiltit miehet eivät saa edes naisen kosketusta kertaakaan koko opiskeluvuosinaan. Ainut kosketus, minkä saavat, on kylmän kaljatölkin tai kaljapullon suudelma.
Älä puhu paskaa. Lämpimillä kaljapulloilla ja -tölkeillä siellä yleensä mennään.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä ajattelet hurjiksi bileiksi?
Elävää musiikkia, BDSM-seksiä, kovia huumeita
Näin alkoholistina voin sanoa että opiskelijoilla näyttää olelevan helevetin huono viinapää mitä seurannut xD lol.
Ainut vaihtoehto on siveysvyö.
Eli sovi että hän käyttää siveysvötä esim 300e kk korvausta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän niissä mitään nykyään tapahdu. Säälittävää katseltavaa, kun aikuiset ihmiset leikkii seuraleikkejä ja laulaa vanhanaikaisia virsuja.
Tämä, hädin tuskin kukaan edes enää panee
Ei siellä nykyään monet edes ole kovin kännissä.
Itse olin tottunut välivuodella työttömien kavereiden kanssa vetämään viinaa paljon rankemmin ja lisäksi seka käyttämään vaikka mitä muuta päälle.
Fuksiviikolla jatkoin samanlaista vetämistä niin kieroonhan minua katsottiin ja myöhemmin ihan syrjittiin ja kiusattiin, kun porukka aatteli ilmeisesti minun olevan nark kari, ja luulevat varmaan, että pöllin kaiken. Totuus on, etten ole koskaan ollut koukussa muuhun kuin alkoholiin.
Vaihdoin ainejärjestöä niin enää ei kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, opiskelijoille on perustettu ihan oma terveyslafka YTHS sen takia että jatkuvasti tarttuvat sukupuolitaudit on helppo ja nopea hoitaa ja tarvittaessa riippuvuudet ja mt-ongelmatkin. Ei tartte äitien huolestua ja hävetä.
Ei YTHS ainakaan minun alkoholiriippuvuudelleni ole tehnyt yhtään mitään, kerran tarjosivat ajan psykiartiselle sairaanhoitajalle, joka ei muuta tehnyt kuin vit tuli siitä, että olin tapaamisessa krapulassa.
Passittivat A-klinikalle, joka on ihan yhtä turha paikka ja josta lensin myös ulos viime kesänä.
Nyt olen ryypännyt melkein vuoden ilman mitään hoitokontaktia eikä ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei YTHS ainakaan minun alkoholiriippuvuudelleni ole tehnyt yhtään mitään, kerran tarjosivat ajan psykiartiselle sairaanhoitajalle, joka ei muuta tehnyt kuin vit tuli siitä, että olin tapaamisessa krapulassa.
Passittivat A-klinikalle, joka on ihan yhtä turha paikka ja josta lensin myös ulos viime kesänä.
Nyt olen ryypännyt melkein vuoden ilman mitään hoitokontaktia eikä ketään kiinnosta.
Opiskeletko vielä?
Moni kiltti perhetyttö on muuttunut yliopistossa.
Äidin tekemä neulepusero on vaihtunut biletoppiin ja kirjojen lukeminen sekä hevosharrastus alkoholiin ja seksiin.