Paras tapa lähestyä naista kenellä on kuulokkeet päässä salilla?
Meidän katseet on välillä kohdanneet ja olen huomannut hänellä pilkettä silmäkulmassa. Hän on n. 20 vuotias ja itse olen vähän yli 3-kymppinen, mutta haluaisin silti lähestyä. Hänellä vain on aina kuulokkeet korvilla. Neuvoja?
Mies
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Yllätät takaapäin
Ei kannata. Voi tulla turpaan.
Katseiden toistuva kohtaaminen lupaa hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista aina näille setämiehille jotka tulkitsevat kaiken "pilkkeeksi silmäkulmassa" 🙄😂
Vähän päälle kolmekymppinen mies ei ole mikään setämies vaan juurikin parhaassa iässä. Monet parikymppiset pimutkin ovat samaa mieltä.
Mies32
Sana "pimu" tarkoittaa, että todellisuudessa olet nimimerkki "Mies52"
Vierailija kirjoitti:
Huutista aina näille setämiehille jotka tulkitsevat kaiken "pilkkeeksi silmäkulmassa" 🙄😂
Joo. Todella pelottavia ja uskomattoman tyhmiä on miehet, jotka luulee että naisen katse tai hymy on joku ihme kutsu heille.
Luoja, eihän tuollaisten hullujen kanssa voi kulkea edes samaa katua.
Ap tulkitsee nyt väärin sen pilkkeen. Kysymyksessä on murhanhimo.
Vierailija kirjoitti:
Ap tulkitsee nyt väärin sen pilkkeen. Kysymyksessä on murhanhimo.
Niin. Sama katse kun hakataan halkoja ja tehdään pilkkeitä. Tehdään pieniä paloja kirveellä sytykkeeksi.
Rohkeasti juttelemaan. Ette olisi ensimmäinen salilla syntynyt pari!
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni luikerteli eteeni pyöräilyhousuissa ja avasi keskustelun nostamalla kuulokkeet pois päästäni.
-- ööö letömiii intööörius maaiii seleeef, helouuuu maineimiiis Henrikäh. Aimma Henerikh, vatis jöörneims?
Olin ihan valmista kauraa. Hän oli britti ja vaihto-opiskelija.
Naiset on niin hulluna ulkkareihin varsinkin vaihtareihin. Saa lisäpisteitä kun pääsee tutustumaan enklannin kielellä toiseen. Se on jännää. Niin jännää. Letömii, jastö litöl bit, öääh jast laik tät, letömii pliis, nästi nästi gööl.
Älä lähesty ollenkaan, ainakaan salilla. Moni haluaa treenata rauhassa oli kuulokkeet tai ei. Ihan yhtä ärsyttävää on kun miehet tulee juttelemaan kesken treenin niitä näitä. Eri asia on pyytää apua. Olen siis mies, ja en halua salilla mies enkä naisseuraa.
Moni haluaa tulla salilla huomatuksi, että sikäli.
Vierailija kirjoitti:
Vanha pappa kattelee nyt vaan niitä oman ikäisiä.
N21
En hetkeäkään usko, että olet oikeasti 21 v nainen. Heitetään pari kolme vuosikymmentä tuohon päälle niin aletaan olla oikeilla jäljillä. Miksi? Koska a. suurin osa tämän palstan kirjoittelijoista on vanhoja rouvia, ja b. suurin osa ikäisistäsi naisista ei pidä kolmekymppistä miestä pappana. Itse olen kolmekymppinen mies, joka vaivatta deittailee 10-15 v nuorempia naisia. Enintään joku on saattanut pari kertaa vitsillä sanoa "daddy", mutta selvästikään eivät oikeasti pidä minua ikäloppuna vaan juuri sopivana. Ainoastaan vanhat naiset kutsuisivat minua kolmekymppisenä vanhaksi, koska ovat epärehellisiä ja yrittävät vain sheimata minua luonnollisesta halusta tapailla nuoria naisia, jotka myös minusta pitävät. Juuri tällaisia kommentteja rupsahtaneilta mammoilta nyt odotellessa. ;)
Paras tapa lähestyä? Ole komea, havaitse että kyseinen nainen tsekkailee sinua, ja sitten voit lähestyä. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
N21
Ei voi kun omaikäiset naiset ovat rupsahtaneita. Itsekin yli nelikymppinen nuorekkaan näköinen niin katselen alle kolmikymppisiä naisia.
Rohkeasti vain jutuille. Naiset syttyvät jännämiehistä, jotka rikkovat vähän heidän rajojaan.
AlffaMale28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
En hetkeäkään usko, että olet oikeasti 21 v nainen. Heitetään pari kolme vuosikymmentä tuohon päälle niin aletaan olla oikeilla jäljillä. Miksi? Koska a. suurin osa tämän palstan kirjoittelijoista on vanhoja rouvia, ja b. suurin osa ikäisistäsi naisista ei pidä kolmekymppistä miestä pappana. Itse olen kolmekymppinen mies, joka vaivatta deittailee 10-15 v nuorempia naisia. Enintään joku on saattanut pari kertaa vitsillä sanoa "daddy", mutta selvästikään eivät oikeasti pidä minua ikäloppuna vaan juuri sopivana. Ainoastaan vanhat naiset kutsuisivat minua kolmekymppisenä vanhaksi, koska ovat epärehellisiä ja yrittävät vain sheimata minua luonnollisesta halusta tapailla nuoria naisia, jotka myös minusta pitävät. Juuri tällaisia kommentteja rupsahtaneilta mammoilta nyt odotellessa. ;)
Siis kerran joku jannu tuli hyppelehtien mun tyttären sivulla jotain puhelinnumeroa pongaamaan, kun odottelin parkissa autossa tätä. Kuin paskakärpänen pyöri ympärillä haastaen meitä kaikkia, teitä lukijoitakin kun joudutte lukemaan tätä. Kysyin ett' onks tää toivottava tapaus vai pitääkö häätää tiehensä. Kuvitteli mut sen mieheks aluks ja pyyteli anteeksi että ei tienny että on varattu. Tokaisin että ei tietääkseni ole varattu, olen hänen isänsä. Alkoi kyselemään tämän kättä. Mä siinä harmissani olin että mitä vituu nyt oikee tapahtuu täällä eteläisessä Suomess oikeen. Siis ihan kuntoclubin parkkiksella. Olin että jos sä jannu et nyt lähe äkäseen niin kutsun kohta hovimestarin selvittämään tätä tilannetta. Lopulta cunt o clubin hovimestari saapui paikalle ja tämä kaveri saatiin aisoihin. Oli ihan tajuttomiissa tunnelmissa. Vietiin pukuhuoneeseen ja puettiin se siviilivaatteisiin. Löydettiin puhelin ja soitettiin sen äiti hakemaan se kotiiin rauhottumaan. Salimakekin kävi siinä pukkarissa kysymässä että tarviiko tilannetta rauhottaa yhtään, niin tokaisin että homma on hoidossa. Iskä hoiti homman jälleen. Ei kannata meille iseille käydä, me odotelaan parkkiksella.
Totta kai kuntosalillakin saa tutustua toisiin.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla rauhassa. Kuulokkeet tarkoittaa sitä, että älä häiritse.
Miehet luulevat, että jos nainen katsoo miestä, että nainen on kiinnostunut. Ei ole.
Kuulokkeet EI TARKOITA mitään. Ei edes sitä että kys henkilö kuuntelee jotain.
Melaa mekkoon ja sormi hanuriin,kyllä tyttö tykkää,silmät pyörii päässä kun tekee niin kutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
Ei voi kun omaikäiset naiset ovat rupsahtaneita. Itsekin yli nelikymppinen nuorekkaan näköinen niin katselen alle kolmikymppisiä naisia.
Katso nyt vain itsekin sinne peiliin ja myönnä faktat itsellesi. Fyysinen ikäsj on yli neljäkymmentä vuotta ja testosteroniarvosi laskevat kovaa vauhtia vuosi vuodelta. Kyllä ne vuodet meni jo ohi, kun sait alle kolmekymppistä seuraa tai edes katseita.
Sali on hyvä paikka tutustua.