Paras tapa lähestyä naista kenellä on kuulokkeet päässä salilla?
Meidän katseet on välillä kohdanneet ja olen huomannut hänellä pilkettä silmäkulmassa. Hän on n. 20 vuotias ja itse olen vähän yli 3-kymppinen, mutta haluaisin silti lähestyä. Hänellä vain on aina kuulokkeet korvilla. Neuvoja?
Mies
Kommentit (81)
lähestyjä salihullu heräsi taas koomastaan.
Huutista aina näille setämiehille jotka tulkitsevat kaiken "pilkkeeksi silmäkulmassa" 🙄😂
Pyydä naista varmistamaan omaa nostoasi. Tai kun sali on täpötäysi, ja hän pitää sarjataukoa, kysy onko laite vapaa. Näin saat kontaktin häneen
Itse tunnen itseni hyvin haavoittuvaiseksi salilla, hikisenä ja trikoissa. Eli älä lähesty missään vaiheessa, jos nainen ei ole antanut selkeitä merkkejä ja ollut itse aloitteellinen. Minua kerran lähestyi salin hoitaja, joka oli vanhempi mies. Alkoi kysellä yksityiselämästäni ja harjoittelinko tähtäimellisesti. Ahdisti niin, että hän oli seurannut minun tekemisiäni, että lopetin käymisen siihen, vaikka määräaikaiskorttia oli vielä 5kk jäljellä
Kuulokkeet korvilla indikoi aika vahvasti, ettei henkilö kaipaa minkään sorttisia lähestymisiä. Tuo sinun kuvittelemasi pilke silmäkulmassa voi olla reaktio johonkin hänen kuuntelemaansa, musiikkiin tai kirjaan. Parasta, tai edes siedettävää lähestymistapaa ei tässä tapauksessa ole.
26 jatkaa. Harmittaa vieläkin, koska oli sali muuten minuun makuun kaikinpuolin. Mieskin ihmetteli kotona, että mikä tuli kun lopetin yhtäkkiä kuin seinään. En ole löytänyt sen jälkeen iloa salitreenistä.
Koska salilla on epäasiallista lähestyä ja en halua tehdä itsestäni moukkaa toimin seuraavasti.
Mä olen tehnyt niin, että tsekkaan muijan perseen ja tissit salilla. Sitten stalkkaan eteisessä, kun lähtee salilta. Ajan autolla perässä muija kotiovelle. Stiikailen autosta mihin asuntoon menee, kun syttyy valot. Seuraan yleensä yhtä muijaa noin viikon ja merkkaan ylös tämän kaikki aikataulut. Joskus tulee sanomista kun olen parkkeerannut ihan väärään paikkaan. No, sitten muikku lähtee lenkille tai kävelylle, tulen kulman takaa koiran kanssa törmätään vahingossa..
Oikeasti mimmit odottaa housut märkinä että niitä iskettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Huutista aina näille setämiehille jotka tulkitsevat kaiken "pilkkeeksi silmäkulmassa" 🙄😂
Vähän päälle kolmekymppinen mies ei ole mikään setämies vaan juurikin parhaassa iässä. Monet parikymppiset pimutkin ovat samaa mieltä.
Mies32
Koputa olkapäälle ja kuiskaa, että stringit näkyvät trikoiden läpi.
Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni luikerteli eteeni pyöräilyhousuissa ja avasi keskustelun nostamalla kuulokkeet pois päästäni.
-- ööö letömiii intööörius maaiii seleeef, helouuuu maineimiiis Henrikäh. Aimma Henerikh, vatis jöörneims?
Olin ihan valmista kauraa. Hän oli britti ja vaihto-opiskelija.
Jännä britti sinulla, yleensä he osaavat englantia.
Itse pidän monesti kuulokkeita päässä silloinkin kun en oikeasti kuuntele mitään. Sen voi tulkita signaalina ettei kannata lähestyä ja niiden verukkeella voin väittää etten ollut kuullut minulle puhuttavan jos joku on huudellut jotain.
Kuulokkeet korvilla = haluaa olla rauhassa.
Päräytä todella pitkä ja kuuluva mariachi-trumpettimainen introduktio-pierusoolo hänen edessään.
Jokainen salilla kävijä haluaa tulla huomatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni luikerteli eteeni pyöräilyhousuissa ja avasi keskustelun nostamalla kuulokkeet pois päästäni.
-- ööö letömiii intööörius maaiii seleeef, helouuuu maineimiiis Henrikäh. Aimma Henerikh, vatis jöörneims?
Olin ihan valmista kauraa. Hän oli britti ja vaihto-opiskelija.
Jännä britti sinulla, yleensä he osaavat englantia.
Joo, mutta oikeesti pritithän puhuvat tosi oudosti englantia. Ei niistä saa selvää erkkikään.
Jättävät vokaaleja pois sanoista. Kuulostaa pahimmillaan niin aasin juntilta ettei ymmärrä.
Ööh... se nainen EI halua että sinä lähestyt! Mikä siinä on ettei edes päivänselvä vihje riitä teille miehille? Btw ei halua kukaan muukaan nainen salilla tai muissa harrastuksissa, vaikkei olisi kuulokkeita. Ihminen ja nainen haluaa rentoutua vapaa-ajallaan, älä ota pois sitä iloa meiltä. Kiitos.
N26
Vierailija kirjoitti:
Heitä joku pantomiiniesitys sen edessä.
Esimerkiksi sellainen jossa vedät itseäsi näkymättömällä narulla.
Naiset tykkäävät itsevarmasta miehestä. Esim. hänen tehdessä kyykkyjä, esitä kuin luulisit hänen epäonnistuneen toistossa ja mene taakse ihokontaktiin "spottaamaan" ja nosta paino ylös. Moneen naiseen käyttänyt tuota kikkaa ja aina saanut numeron.