Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tapa lähestyä naista kenellä on kuulokkeet päässä salilla?

Vierailija
19.01.2024 |

Meidän katseet on välillä kohdanneet ja olen huomannut hänellä pilkettä silmäkulmassa. Hän on n. 20 vuotias ja itse olen vähän yli 3-kymppinen, mutta haluaisin silti lähestyä. Hänellä vain on aina kuulokkeet korvilla. Neuvoja?

Mies

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkäävät itsevarmasta miehestä. Esim. hänen tehdessä kyykkyjä, esitä kuin luulisit hänen epäonnistuneen toistossa ja mene taakse ihokontaktiin "spottaamaan" ja nosta paino ylös. Moneen naiseen käyttänyt tuota kikkaa ja aina saanut numeron.

Vierailija
22/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähestyjä salihullu heräsi taas koomastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista aina näille setämiehille jotka tulkitsevat kaiken "pilkkeeksi silmäkulmassa" 🙄😂

Vierailija
24/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä naista varmistamaan omaa nostoasi. Tai kun sali on täpötäysi, ja hän pitää sarjataukoa, kysy onko laite vapaa. Näin saat kontaktin häneen

Vierailija
25/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen itseni hyvin haavoittuvaiseksi salilla, hikisenä ja trikoissa. Eli älä lähesty missään vaiheessa, jos nainen ei ole antanut selkeitä merkkejä ja ollut itse aloitteellinen. Minua kerran lähestyi salin hoitaja, joka oli vanhempi mies. Alkoi kysellä yksityiselämästäni ja harjoittelinko tähtäimellisesti. Ahdisti niin, että hän oli seurannut minun tekemisiäni, että lopetin käymisen siihen, vaikka määräaikaiskorttia oli vielä 5kk jäljellä

Vierailija
26/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulokkeet korvilla indikoi aika vahvasti, ettei henkilö kaipaa minkään sorttisia lähestymisiä. Tuo sinun kuvittelemasi pilke silmäkulmassa voi olla reaktio johonkin hänen kuuntelemaansa, musiikkiin tai kirjaan. Parasta, tai edes siedettävää lähestymistapaa ei tässä tapauksessa ole.

Vierailija
27/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 jatkaa. Harmittaa vieläkin, koska oli sali muuten minuun makuun kaikinpuolin. Mieskin ihmetteli kotona, että mikä tuli kun lopetin yhtäkkiä kuin seinään. En ole löytänyt sen jälkeen iloa salitreenistä. 

Vierailija
28/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska salilla on epäasiallista lähestyä ja en halua tehdä itsestäni moukkaa toimin seuraavasti.

Mä olen tehnyt niin, että tsekkaan muijan perseen ja tissit salilla. Sitten stalkkaan eteisessä, kun lähtee salilta. Ajan autolla perässä muija kotiovelle. Stiikailen autosta mihin asuntoon menee, kun syttyy valot. Seuraan yleensä yhtä muijaa noin viikon ja merkkaan ylös tämän kaikki aikataulut. Joskus tulee sanomista kun olen parkkeerannut ihan väärään paikkaan. No, sitten muikku lähtee lenkille tai kävelylle, tulen kulman takaa koiran kanssa törmätään vahingossa..

Vierailija
29/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti mimmit odottaa housut märkinä että niitä iskettäisiin.

Vierailija
30/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista aina näille setämiehille jotka tulkitsevat kaiken "pilkkeeksi silmäkulmassa" 🙄😂

Vähän päälle kolmekymppinen mies ei ole mikään setämies vaan juurikin parhaassa iässä. Monet parikymppiset pimutkin ovat samaa mieltä.

Mies32

Vierailija
31/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koputa olkapäälle ja kuiskaa, että stringit näkyvät trikoiden läpi.

Toimii!

Vierailija
32/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni luikerteli eteeni pyöräilyhousuissa ja avasi keskustelun nostamalla kuulokkeet pois päästäni.

-- ööö letömiii intööörius maaiii seleeef, helouuuu maineimiiis Henrikäh. Aimma Henerikh, vatis jöörneims?

Olin ihan valmista kauraa. Hän oli britti ja vaihto-opiskelija.

Jännä britti sinulla, yleensä he osaavat englantia. 

Vierailija
33/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän monesti kuulokkeita päässä silloinkin kun en oikeasti kuuntele mitään. Sen voi tulkita signaalina ettei kannata lähestyä ja niiden verukkeella voin väittää etten ollut kuullut minulle puhuttavan jos joku on huudellut jotain.

Vierailija
34/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulokkeet korvilla = haluaa olla rauhassa.

Vierailija
35/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni suhde alkanut salilta!

Vierailija
36/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päräytä todella pitkä ja kuuluva mariachi-trumpettimainen introduktio-pierusoolo hänen edessään.

Vierailija
37/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen salilla kävijä haluaa tulla huomatuksi.

Vierailija
38/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni luikerteli eteeni pyöräilyhousuissa ja avasi keskustelun nostamalla kuulokkeet pois päästäni.

-- ööö letömiii intööörius maaiii seleeef, helouuuu maineimiiis Henrikäh. Aimma Henerikh, vatis jöörneims?

Olin ihan valmista kauraa. Hän oli britti ja vaihto-opiskelija.

Jännä britti sinulla, yleensä he osaavat englantia. 

Joo, mutta oikeesti pritithän puhuvat tosi oudosti englantia. Ei niistä saa selvää erkkikään.

Jättävät vokaaleja pois sanoista. Kuulostaa pahimmillaan niin aasin juntilta ettei ymmärrä.

Vierailija
39/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... se nainen EI halua että sinä lähestyt! Mikä siinä on ettei edes päivänselvä vihje riitä teille miehille? Btw ei halua kukaan muukaan nainen salilla tai muissa harrastuksissa, vaikkei olisi kuulokkeita. Ihminen ja nainen haluaa rentoutua vapaa-ajallaan, älä ota pois sitä iloa meiltä. Kiitos.

N26

Vierailija
40/81 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä joku pantomiiniesitys sen edessä.

Esimerkiksi sellainen jossa vedät itseäsi näkymättömällä narulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi