Olen istunut 5 tuntia kauppakeskuksen vilkkaassa kohdassa, eikä kukaan nainen ole jutellut minulle
Onko tosiaan näin että komeakin mies on ilmaa naisille?
M37
Kommentit (16)
Miksi kukaan pysähtyisi juttelemaan tuntemattomalle ihmiselle, joka istuskelee ostarilla? En itse ainakaan.
ei naiset uskalla tehdä aloitteita.
Höpsis. Et edes uskalla mennä ostarille, jos siellä on muita ihmisiä.
Naiset eivät tee aloitteita, koska heidän itsetuntonsa ei kestä saada pakkeja.
Itsellä yleensä herää pitkään samassa paikassa istuvista ajatus, että joku mt ongelmainen taikka päihdeongelma tai molemmat.
Siis jos tyyppi on alkannu ihan asumaan jossaa julkisella penkillä.
Kauppakeskukseen mennään hoitamaan joku asia tai ostamaan jotain, ja sitten sieltä poistutaan. Tuntemattomille ei jutella, ellei ole välttämätöntä syytä. Ihan sama, olipa tuntematon ihminen mies tai nainen, ruma tai kaunis.
Minulle on opetettu, ettei tuntemattomille mennä juttelemaan, eikä heitä lähestytä.
N25
Miksi ap et laittanut sellaista pahvikylttiä kaulaan ja kirjoittanut siihen, että esim. "Olen sinkku ja etsin naisystävää tositarkoituksella "ja perään puh. xxx. :) Tai jotain ihan omin sanoin.
En tod. juttele miehelle, joka vaan pummii kauppakeskuksessa.
Sinulta puuttui itse tekemä kyltti - [SAA TULLA JUTTELEMAAN!]. Olisit kysynyt palstalta neuvoja projektiisi, nyt koko homma kusi reisille.
Jos olet komea, he juttelisivat sulle. Mieheni ei voi olla vilkkaassa kohdassa kuin 15 minuuttia ja tullaan juttelemaan. Mene johonkin tapahtumaan missä on muitakin rumia ja sullekin puhutaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap et laittanut sellaista pahvikylttiä kaulaan ja kirjoittanut siihen, että esim. "Olen sinkku ja etsin naisystävää tositarkoituksella "ja perään puh. xxx. :) Tai jotain ihan omin sanoin.
Ap voi vielä askarrella ison tarjottimen pahvista ja asettua sen päälle makaamaan.
Tyypillinen passiivinen nösvö joka odottelee että naiset tulee jutuille. Reipas alfa menee itse lähestymään.
No kuulepas, homehdu sinne ihan rauhassa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen passiivinen nösvö joka odottelee että naiset tulee jutuille. Reipas alfa menee itse lähestymään.
2024 naiset lähestyt koska miesten lähestyminen on patriarkaalista ahdistelua ja metoo-keissi
Et oo komea sit