Isäni retkahti huumeisiin ja mies vain ilkeilee
Tänä aamuna sain kuulla, että isäni joka ollut kuvitellusti kuivilla useamman vuoden, on jäänyt äidilleni kiinni huumeista. Äitini tuli meille ja tottakai varaudutaan taas kaikkeen, äidillä myös päihderiippuvuus, joten pelko itsellä, että nyt hänkin retkahtaa. Mies ei tunnu omaavan MITÄÄN empatiakykyä. Kysyi vienkö koiran, keskustelu äityi. Onko tämä ihan normaalia?
Mies: vietkö muru koiran?
Minä: en nyt, voitko sä viedä?.
Mies: minä vien kuitenkin illalla taas.
Minä: mitä sitten? Nojoo, sinähän tässä oot se jolla on taas vaikeeta
Mies: älä vedä tota asiaa nyt tähän
Minä: selvä herra narsisti
Mies: sinähän tässä se narsisti oot! 
Loppu.
Joo, typerää oli alkaa haukkumaan, mutta luulisi tajuavan edes jonkinverran miten sekaisin tunteet muutenkin isän takia.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Et ole vastuussa vanhemmistasi.
Ollaan läheisiä, en ole vastuussa, vaan huolissani, että vanhempani kuolevat päihteisiin.
Kehoita miestä lähtemään. Parempi molemmille.
Toivottavasti mies lähtee koiran kanssa ja ei tule enään koskaan takaisin. Kuka tommosia ongelmatapauksia jaksaa jotka aina vetoaa johonkin kun ei halua tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu hoitoon.
Miksi?
Minua masentaa tämä tilanne. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burnout, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän 😢
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies lähtee koiran kanssa ja ei tule enään koskaan takaisin. Kuka tommosia ongelmatapauksia jaksaa jotka aina vetoaa johonkin kun ei halua tehdä.
Joo kehoitin, ei suostunut. Muita neuvoja?
Kyllä se on varmaan ollut tiedossa että koiraa pitää viedä ulos myös silloin kun on murheita ja huolia, vai eikö ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan läheisiä, en ole vastuussa, vaan huolissani, että vanhempani kuolevat päihteisiin.
Etkä ole koskaan hakenut tukea ja apua päihde perheessä kasvaneiden tukiryhmistä? Käyttäydyt olosuhteisiin nähden "normaalisti"
Mies sattui kosahtamaan damage goods tapaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on varmaan ollut tiedossa että koiraa pitää viedä ulos myös silloin kun on murheita ja huolia, vai eikö ole?
Siis senhän takia pyysin miestä viemään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole koskaan hakenut tukea ja apua päihde perheessä kasvaneiden tukiryhmistä? Käyttäydyt olosuhteisiin nähden "normaalisti"
Mies sattui kosahtamaan damage goods tapaukseen.
Terapiassa käyn kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minua masentaa tämä tilanne. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burnout, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän 😢
Ap
Olet terapiakielteinen. Tee kaikille palvelus etkä hae seuraa miehen lähdettyä. Partnerin tehtävä ei ole toimia sijaisterapeuttina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheellinen huoli. Kannattaa kuitenkin tiedostaa omat rajalliset vaikutusmahdollisuutensa. Minkä ikäisiä vanhempasi ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sattui kosahtamaan damage goods tapaukseen.Terapiassa käyn kyllä.
Käyminen ei tarkoita terapiaan sitoutumista
Joku täällä nyt trollaa huolella. Olen jo terapiassa. Ap
Todennäköisemmin sinä olet se narsisti tässä, olethan huumeriippuvaisten lapsi. Keskustelussakin sinusta jää ilkeämpi vaikutelma.
Ei jumalauta naiset osaa olla mulkkuja. Sulla on ihan samat velvollisuudet siinä arjen pyörityksessä. Ei ole mies narsisti jos odottaa että sinäkin osallistut. Et saa vapaalippua kun siltä tuntuu.
Se koiran kanssa käppäily olisi varmaan tehnyt hyvää tuossa tilanteessa.
Missä se "reagoin kaikkeen vatsallani" trolli nyt luuraa kun sitä kaivattaisiin.