Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keravan johto tilasi kriisiviestintäkonsultin avukseen Laskuerittely pimitetään

Vierailija
19.01.2024 |

Kaupungin johdon kriisiviestintäkonsultoinnin kattohinnaksi sovittiin 8 999 euroa. Vähintään 9 000 euron hankinnasta olisi pitänyt tehdä julkinen päätös.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6821d994-4b1c-4001-a5c9-a03379b97…

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin me tarvitaan NATOa, kun meininki on kuin Venäjällä? Kieli vaan on eri.

Suomessa toimitaan todella monessa asiassa samalla tavalla kuin Venäjällä. Sitä vain ei haluta nähdä eikä myöntää.

Sitähän sanotaan, että ainoa mitä on jäljellä Neuvostoliitosta on Suomi. Iät ja ajat hyvävelikerho on tätä maata ryöstänyt.

En oo kuullu, mutta hyvin sanottu. Otin tän ylös.

Vierailija
22/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hätäkakkana tehdyn asiakirjan on väitetty olevan vanhempi orkkis ja kuitenkin metadatan mukaan se on tuore sepite, on tainnut jäädä Keravan kaupungilta palkaamatta niitä legendaarisia toimistotyön moniosaajakurssin käyneitä tietokoneen ajokortin suorittaneita genius data -guruja, koska melko pöllö täytyy olla jos ei pysty metadataa hätäkakasta poistamaan.  Tai voihan olla että siinä Keravan kauppalan (vai onko jo kaupunki) käyttämässä MikroMikko 2:ssa oleva Passeli tms. ei siihen taivu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä menee aika pitkälle metsään koko homma.

Vierailija
24/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiden puolen jengi keskijohdosta ylöspäin ja kaikki viestintäkonsultit vois olla lakossa vaikka 3 kuukautta nii  ei vaikuttaisi mihkään ja kuksan ei huomaisi.onko keravalla köyty verovaroin aalto een uusliberalismikoulutus?

Vierailija
25/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Iltalehti vaati saada kyseisen asiakirjan, sillä lakiperusteita salassapidolle ei ollut."

Olen itse törmännyt samaan kaupunkien organisaatioissa. Kun olen pyytänyt asiakirjaa, on kieltäydytty luovuttamasta ja kun olen kysynyt, että miksi, kysymykseen ei ole vastattu vaan käytännössä jopa esim. ns. isketty luuri korvaan. Kun sitten olen valtion viranomaisilta saanut varmistuksen, että kieltäytymiselle ko. asiakirjan luovuttamisesta täytyy olla jokin lakiperuste, jota siis ei ole ollut, ja jatkanut jallittamista uhaten kantelulla, vasta sitten ne mulkvistit ovat taipuneet. Uskomattomat ammattitaidotonta tai röyhkeää toimintaa.

Vierailija
26/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä menee aika pitkälle metsään koko homma.

Eikä mene! Mitään tuomiota tai sanktiota ei tule kenellekään. Koko homma lakaistaan maton alle ja sama meininki jatkuu hamaan loppuun asti. Koululaiset jumppaavat kiltisti harjanvarsilla tai sitten homentuvat jo nyt jossain varastossa. Epäilen jälkimmäistä.

Vierailija
27/28 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

290 euroa per tunti. Ei ihme, että Suomella menee huonosti. Täysin tuottamattomasta työstä maksetaan tuollaisia tuntihintoja. Kun pitäisi saada kasvua ja vientituloja ja kehittää jotain niin rahat pyörivät tällaisessa.

Suomalainen "laatu" maksaa :D

Vierailija
28/28 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

290 euroa per tunti. Ei ihme, että Suomella menee huonosti. Täysin tuottamattomasta työstä maksetaan tuollaisia tuntihintoja. Kun pitäisi saada kasvua ja vientituloja ja kehittää jotain niin rahat pyörivät tällaisessa.

Suomalainen "laatu" maksaa :D

Näköjään. Maksoivathan ne harjanvarretkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi