Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä masentunut, joka kaipaa juttuseuraa! Juttelepa kanssani! Kiitos!

Vierailija
09.01.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä oulunseudulla ei ole lunta enää, pelkkää jäätä ja vettä :(

Vierailija
2/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin lasten kanssa? Mä olen ollut nyt sairiksella tooosi pitkään ja ihanaa mennä huomenna töihin, täällä kotona oloon pitkästyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio ja lonkka on niin huonossa kunnossa että liikun keppien kanssa ja syön särkylääkkeitä mazimi annoksilla. Lasten hoidosta ei tule mitään ja vielä erokin meneillään. Kerro huolesi?

Vierailija
4/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olin viime vuonna tähän aikaan vaan nyt tuntuu että aurinko paistaa ja olen onnellinen...

Onko sinulla lapsia?

Vierailija
5/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen taas onnellinen ja haluan rakastua löytää rakkauden elämään... vaikka ei kai sitä etsivä löydä se tulee kun vähiten odottaa...

Vierailija
6/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa kokonaiselämäntilanne ja menetetty terveys. Teen sijaisuuksia tällä hetkellä ja harmittaa kun ei ole kunnon hommaa. Tuo työ, jota juuri nyt sijaistan ei toimi ollenkaan ja ahdistaa ihan hirveästi.

Täälläkin on ollut ihan kurja, pimeä ilma, jo vaikka kuinka kaun. Tänään kun tulin kotiin niin pikkusen näkyi sinistä taivasta. Näkyisipä elämässäkin. Voi kun edes rakastuisi.

Multa puuttuu just nyt elämä ja liian moni asia on mennyt ihan pieleen, mutta se oli sitten mun elämä.

Kirjoiteltaa kivat ihmiset lisää, ihan mistä vain - hauskoista ja surullisista asioista. Jutellaan!

Vierailija
7/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttilän liekkiä, niin minä teen kun oikein masentaa

Kutsu ystäviä kylään, tai mene jonku luo ex-tempore

Minusta tuntuu että minä olen viime vuonna rämpinyt itse ylös mustasta syvästä suosta, ja nyt olen onnellinen pienistä asioista, lapsistani, sisaruksistani ja heidän lapsistaan. Siivosin ns. elämäni purin kulissi-liiton joka vain ahdisti ja masensi minua ja kaikkia muitakin

Nyt on hyvä olo ja hymy herkässä

Vierailija
8/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ison hymyn...

Älä murehdi turhia...

Vierailija
9/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy lähteä koneelta, mutta tämäpä olikin kiva tapa olla tällä palstalla. Palaillaan näissä merkeissä.