Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mä inhoan ihmisiä

Vierailija
19.01.2024 |

Jotka sanoo, että jokainen pystyy opiskelemaan ja sitä kautta pääsemään elämässä eteenpäin.  Eipä se mulla vaan onnistunut. Tällainen vajaakuntoinen kun on. Ja se ettei se onnistunut vaikuttaa kaikkeen.  Joutuu elämään sellaista elämää jota ei halua elää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi inhoat ihmisiä?

Sellaisista en pidä, jotka sanovat, että kuka vaan pystyy opiskelemaan ja pärjää opinnoissa. He eivät tiedä, mitä on olla oppimisvaikeuksista kärsivä.

Vierailija
22/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten opiskelet? Pänttääminen harvoin on tehokkain tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No inhoathan sä ihmisiä.

Moneen kertaan esimerkiksi kerroit nauttivasti suuresti siitä, että nyt joutuu muutkin kärsimään (kuin sinä), kun tukia leikataan.

Mutta toki sun täytyy hallitusta kannattaa, kun ukkosi kerran on persu ja puolueen ehdokas.

Vierailija
24/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten opiskelet? Pänttääminen harvoin on tehokkain tapa.

Mulla on ollut kaikenlaisia ylimääräisiä tehtäviä, olen saanut tukiopetusta. Eipä tuota koulutusta enää kannata yrittää. Ei nekään  jotka sen loppuun sai työllistyneet. Ja mihinkään lähihoitajan tms koulutukseen en edes pääse.

Vierailija
25/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No inhoathan sä ihmisiä.

Moneen kertaan esimerkiksi kerroit nauttivasti suuresti siitä, että nyt joutuu muutkin kärsimään (kuin sinä), kun tukia leikataan.

Mutta toki sun täytyy hallitusta kannattaa, kun ukkosi kerran on persu ja puolueen ehdokas.

Kyllä mä kannatan ihan ketä itse haluan. Ei mua siinä asiassa kukaan määrää. En esim äänestänyt Halla-ahoa presidentiksi. Kävin jo ennakkoon äänestämässä. 

Vierailija
26/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetkinen elämäntilanne ja terveydentila vaikuttavat siihen pystyykö opiskelemaan. 

Mitä vähemmän elämänkokemusta sitä enemmän ihmettelyä ja vertailua muiden ihmisten elämää kohtaan. Jos tämän lisäksi on aina aiemmin elämä sujunut kaikilta osin hienosti silloin ei ole ehkä kovin paljoa päässyt ns.elämä opettamaan. Jolloin voi olla vaikea ymmärtää jonkun ihmisen elämäntilannetta.

Vierailija
27/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. En niinkään vihaa ihmisiä vaan omaa itseäni. En vihaa edes vanhempiani, siittäjääni koska eivät he voineet tietää että minusta tulee vajaaälyinen.

Näillä mennään mitä kohtalo päätti. Jostain minua rangaistaan tässä elämässä mitä edellisessä tein. Hyväksyn sen. Katkeroituminen on helppoa.

Ei viha auta, vaan tyytyä kohtaloonsa. Vetäytyä, eristäytyä jaa masentua. Aivan turhaa on taistella tyhmiä ja tunnekylmiö ihmisiä kohtaan. Sivuuta ne ja jätä pässit omaan arvoonsa. Maailma on kylmä, ala sinäkin.

Kyllä syöpä lopulta meidät katkerat korjaa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä